Gå til innhold

Genial trening for gravide og mor-barn


Gjest birtemor
 Share

Anbefalte innlegg

Gjest birtemor

Hei! Jeg savnet veldig en enkel måte å trene på når jeg var gravid med nummer to. Helt håpløst å komme seg ut på annet enn trilletur med en 1,5 åring på slep og stor mage. Ble enda verre med en baby og en på 1,5.... Jeg er ikke gravid lenger, men har funnet noe som jeg bruker masse nå, og også kan hjelpe dere som er i samme situasjon som jeg var. Det heter Livegym.no De har all slags trening, men nå så jeg at de skal starte opp med mor-barn timer også! Lykke til med graviditet og fødsel! Det er herlig å være mamma! :)

 

Birtemor. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...
Gjest birtemor

Hei! Jeg savnet veldig en enkel måte å trene på når jeg var gravid med nummer to. Helt håpløst å komme seg ut på annet enn trilletur med en 1,5 åring på slep og stor mage. Ble enda verre med en baby og en på 1,5.... Jeg er ikke gravid lenger, men har funnet noe som jeg bruker masse nå, og også kan hjelpe dere som er i samme situasjon som jeg var. Det heter Livegym.no De har all slags trening, men nå så jeg at de skal starte opp med mor-barn timer også! Lykke til med graviditet og fødsel! Det er herlig å være mamma! :)

 

Birtemor. :)

 

Ja, også har jeg lært meg å lage linker:

 

http://www.livegym.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest birtemor

Hadde vært litt artig om jeg hadde kjent igjen noen herfra inne på Livegym.no! Heter dere det samme der inne? Kan vi som også er her legge på et smileansikt bak navnet vårt, så vi ser hverandre? Jeg gjør i alle fall det, så kan dere kjenne igjen meg!

 

Birtemor

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...