Gå til innhold

Jeg trenger å trene! :)


Gjest birtemor
 Share

Anbefalte innlegg

Gjest birtemor

Jeg har(HIPP HURRA!) gått ned masse den siste måneden! Og det er fordi jeg klarer å trene mer! Har aldri likt å trene, har alltid følt meg feit og kvapsete og dårligere enn alle andre. Men så fant jeg en artikkel i Trønderavisa om noe som heter Livegym.no Det er et treningssenter på nett og nå får jeg inn flere treningsøkter om dagen. Jeg har begynt med zumba OG aerobic OG styrke(ja, er sååå stolt!)Kanskje noen fler kan få hjelp her? Egentlig perfekt å kombinere med Roede!

 

Lykke til alle sammen!!!

 

Birtemor :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest birtemor

Hei!

 

Du får treningen opp på pc'en din. Så du får på en måte en treningsinstruktør rett hjem i stua. Jeg har koblet pc'en opp mot tv'en min så det blir stort også. Så trener jeg bare her på stua. :) De har alt mulig av timer og dessuten er det latterlig billig! Bare 50 kroner i måneden(og ikke noe bindingstid og innmeldingsavgift og sånn!)Og det er skikkelig flinke folk. Ikke sånne helt perfekte og hypre som får deg til å føle deg dårlig, men trivelige og folkelige liksom. Jeg skal prøve å lage en link, så kan du jo se om det er noe som kan hjelpe deg også :) Lover ikke at det blir en link, vet ikke helt hvordan jeg gjør det... ;)

 

http://www.livegym.no

 

Ble det en link?!

 

Birtemor. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Krusmynte

Linken funket, den. Takker så meget. Jeg klarer imidlertid ikke å trene når det er snakk om DVD'er på stuegulvet, men kanskje jeg hadde klart dette? Noe å vurdere ihvertfall. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest birtemor

Så fint den funket! (STOLT!!;)) Ja, det tror jeg kan fungere for deg også! Jeg har også prøvd trening dvd'er, har aldri klart det jeg heller. Det blir så kjedelig og statisk! Dette blir virkelig noe HELT annet! Og du treffer masse folk der, det er noen som er inne på siden hele tiden, så det blir liksom litt sosialt også! Jeg har fått med fler av vennene mine også, så nå blir det bare artigere og artigere, for vi går på timer "sammen" og inviterer hverandre for å motivere! Helt topp, altså! Å, kjære vene, høres ut som rene predikanten her. Sorry altså, men er bare så begeistret over at jeg trener så mye plutselig! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...