Gå til innhold

Trening må være enkelt og ikke piiiinlig!


Gjest birtemor
 Share

Anbefalte innlegg

Gjest birtemor

Måååå bare tipse alle dere i samme situasjon som meg! Jeg har(HIPP HURRA!) gått ned masse den siste måneden! Og det er fordi jeg klarer å trene mer! Har aldri likt å trene, har alltid følt meg feit og kvapsete og dårligere enn alle andre. Men så fant jeg en artikkel i Trønderavisa om noe som heter Livegym.no Det er et treningssenter på nett og nå får jeg inn flere treningsøkter om dagen. Jeg har begynt med zumba OG aerobic OG styrke(ja, er sååå stolt!)Kanskje noen fler kan få hjelp her? Egentlig perfekt å kombinere med Roede!

 

Lykke til alle sammen!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Måååå bare tipse alle dere i samme situasjon som meg! Jeg har(HIPP HURRA!) gått ned masse den siste måneden! Og det er fordi jeg klarer å trene mer! Har aldri likt å trene, har alltid følt meg feit og kvapsete og dårligere enn alle andre. Men så fant jeg en artikkel i Trønderavisa om noe som heter Livegym.no Det er et treningssenter på nett og nå får jeg inn flere treningsøkter om dagen. Jeg har begynt med zumba OG aerobic OG styrke(ja, er sååå stolt!)Kanskje noen fler kan få hjelp her? Egentlig perfekt å kombinere med Roede!

 

Lykke til alle sammen!!!

 

Spennende, skal sjekke det ut, takk for tips! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest birtemor

Sjekk ut og si hva du synes! Er artig om fler herfra blir medlemmer, så kan vi prøve og oppmuntre hverandre og trene sammen på timene de har! :)

 

Jeg skal i alle fall på en helt ny time som kommer i morgen som det står er for de som enda ikke er på "landslagsnivå". Og det er jo ikke jeg, så den må jo være midt i blinken! Bli med fler på den, så ser jeg dere der! :)

 

Birtemor. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...