Gå til innhold

På`n igjen...


Gjest tassmus

Anbefalte innlegg

Gjest tassmus

Heisann, :D ja da var det å ta seg i nakken og ta tak. IGJEN :rolleyes: ... 1 år med sykmelding og 10 mnd på skole har satt sine spor.... er ikke vandt med å sitte stille og etter dette året på skole kom flere kg snikende!!!!!! Hadde kommet meg ned til 71kg. Håpet er ned til 63kg... veier nå 76!!!!!!!!!!! SKRIIIIK!!!!! Er alt for glad i snacks.... MEN NÅ ER DET NOK!!!!! Har klart 13 kg tidligere og skal klare det igjen ja! Noen som har lyst å henge på tråden min eller??? Begynner i morgen :P Alltid på en mandag :lol: Har brukt noen dager nå til å motivere meg selv, men i morgen er det på vekta, frem med målebånd og notere mat. Det viktigste er nok for meg å komme igang med trening igjen. har vært alt for sliten til å tenke tanken dette året. Har bare blitt sporadiske turer... Men nå er det andre boller!!! Liker ikke meg selv fortiden og det er ikke bra. I morgen i morgen men ikke i dag..... Nå blir mottoet mitt: Veni, Vidi, Vici! Dette blir bra! Bli med meg på veien så kan vi motivere hverandre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sirkus85

Hei hei! Så bra at du prøver igjen! Det gjelder å ikke gi opp :) Jeg skulle gjerne blitt med på tråden din, men jeg har en tråd her inne som heter:Et lite stykke på vei! Noen som vil være med videre?. Der skriver jeg litt om trening, med og motgang osv... Du må gjerne bli med på den om du vil! Hadde vært supert :D Jeg har nå 14,4 kg igjen til mitt mål, men må se ann litt på veien hva som blir min trivselsvekt. Har hitill mistet 13 cm i livet og gått ned 7,6 kg :)

 

Håper du velger å bli med på tråden min for det er supert om vi kan være flere som støtter hverandre i kampen mot kiloene!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...