Gå til innhold

Veien til sommerkroppen 2013


Gjest Elli89

Anbefalte innlegg

Heisann!

 

Har vært medlem her en god stund, men har ikke letta på stumpen før nå.

Litt om meg : Er ei jente på 22 år fra trondheim, har i en lang periode brukt Herbalife. men helt til i fjorsommer da jeg bestemte meg for å kutte ut både shake å stumpe røyken så har vektnålen "sakte" bevegd seg oppover igjen. NEDTUR!!

Med mine daværende -35 kg <3 har blitt til - 20 - 10. Helt ærlig så aner jeg ikke hva vekta viser nå siden jeg ikke tør å gå på den. frykter den har bikket over 90 nå :( vet at det er ingen av klærne mine passer :/

Huff..

 

Men uansett, nå er Jenta her superklar for å legge om kostholdet på den rette måten, begynner kurs på mandag, så det blir spennende vettu :)

 

Håper det er flere der ute som er like motivert som meg til å se SMASHING ut til neste sommer???;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gullet91

Hei

 

Jeg vil gjerne slenge meg på, selv om jeg håper at jeg når målene mine til høsten. Men kampen er jo ikke å gå ned kiloene, kampen er jo faktisk å holde dem borte! Det føler jeg om ikke annet.

 

Har begynt å merke litt forskjell etter 4 uker med joggeprogram og prøver etter beste evne å kontrollere kosten. Jeg har bare roede-klubben gull. Men har vel gått ned 3 kilo, så jeg får si meg fornøyd med det, men skal ned til 65-68 kg, er målet. Veier i dag ca 80 kg. Er 176 høy. Blir 21 til høsten. Har aldri hatt problem med vekten da jeg har hest, men fikk meg en stillesittende jobb + ble samboer på samme tid i fjor og da RASTE det på! Så ved påsketider så jeg virkelig at jeg måtte gjøre noe. Håper at jeg kan begynne å bruke alle de gamle buksene mine snart igjen jeg også :P

 

:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra du blir med :D

 

Må jo gi hverandre et stort tupp i røven av og til ^^, hehe

Heldig du som har hest *drømme*. har en liten hund som trenger mosjon d, så godt på vei!! :D

Det vanskligste er faktisk å holde kg vekk.. :o

Been there done that.

 

Flink du er som har gått ned 3 kg allerede da!! God start det *klappepåskuldra*

 

Er ca 183 høy og veide på det meste 113 kg-.-`, så må ta tak i det nå, før det blir mer å ta av.

 

Buksene skal passe til slutt, har ikke noe annet valg ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gullet91

Sola skinner hos meg i dag også, ganske bra etter mye regn i det siste.

 

En rolig morgen før det bærer til jobb. I går hadde jeg "langturen" på joggeprogrammet mitt. Løp ti min fortere enn hva programmet hadde satt som mål. Strålende fornøyd med det, og styrke når jeg kom hjem. Det er så kjekt med alle disse appene man kan ha på mobilen. Mye kjekt det :P .

 

Jeg har veiedag på mandager, når har du veiedag? Håper virkelig det har gått litt nedover, så får bare holde meg på rett spor i helga (selv med en samboer som har vært i Sverige i løpet av uke <_< ).

 

Har hatt denne hesten min i fem år nå, og hadde en annen hest ett års tid før det igjen. Så har liksom alltid vært aktiv. Spiste til og meg mer enn gutta på sommerjobbene jeg hadde. Kom med matpakker på 7 brødskiver med norvegia på!! Du kan tenke deg. Men det var jo tiden hvor man syklet over alt og hadde monsterbakker opp til stallen. Nå er man bare lat, kjører over alt og sitter rolig hele dagen. Også står hesten på en stall for alt blir gjort for meg, så trenger bare komme å trene den, men det ble for mye for meg når jeg bruker 11 timer på jobb+reise hver dag.

 

Hvilken type hund er det du har da?

 

Ha en strålende dag B)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...