Gå til innhold

Monica`s Dagbok, Veien til et lettere liv.


Gjest mokanika
 Share

Anbefalte innlegg

Gjest mokanika

Hei Å Velkommen til Min vei til et lettere liv :)

 

Jeg har nå lagt om kostholdet til GR å vil nå fullføre til jeg har gått ned MANGE kilo..

 

jeg er ei dame på 26 år,bor i Levanger, jeg er 164 over bakken å veier 132.9. på det meste har jeg vært opp i 135.5. så jeg har gått ned litt...

 

jeg har vært jojo slanker i mange år, nå vil jeg fullføre for jeg er lei av å være så stor.

det er på tide å gjøre noe med det å det på lang sikt.

 

på mandag skal jeg å mitt søskenbarn på trenings senter. 3 dager i uken. da skal vi trene i ca 1 time. så blir det å gå turer de dagene jeg ikke er på trening. jeg vil ikke stoppe nå.

 

jeg håper å kunne få noen venner her inne som kan være til hjelp, ser det er lite respons men får håpe noen kan være her å støtte å motivere. det er noe jeg virkelig trenger..

 

gjerne skriv litt om deg selv om du ønsker her inne på min dagbok :) så kan vi bli kjent :)

 

vil gjerne høre ideer her inne, om hva jeg kan gjøre anneledes, din suksess historie ++

 

da har jeg skrevet litt om meg selv, hva med å få høre litt om deg ? :)

 

*Monica*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Krusmynte

Hei, og velkommen!

 

Ja, det er litt liten aktivitet her inne om dagene, men mye er hva du gjør det til selv også. Vær gjerne aktiv i andres tråder, også i andre forum enn over 40 - det er gode råd og tips å finne overalt uavhengig av hvor mye folk skal ned i vekt! :)

Du skriver ikke noe om kostholdet ditt og hva du gjør med det - har du meldt deg på kurs eller velger du å prøve på egenhånd? Trening 3 ganger i uken høres bra ut, men dersom du er utrent kan det være lurt å begynne forsiktig og trappe gradvis opp når formkurven stiger slik at du ikke pådrar deg belastningsskader eller går lei...

 

Uansett må du ha lykke til med prosjektet ditt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest mokanika

Tusen takk for svar :)

 

jeg velger å gjøre det selv. kurs koster for mye penger :)

 

jeg skal gjøre så godt jeg kan, det blir en LANG vei å gå :( men jeg har motivasjon...

 

nå skal jeg straks ut å gå en tur med min kjære Samboer (veldig flink til å støtte meg å hjelpe meg)

 

*monica*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest mokanika

Nå bare lurer jeg på hvorfor ikke min trim blir regnet her inne på GR ? jeg la inn alt jeg har trimmet å ingen ting skjer... :( ble ganske skuffet ...

 

jeg har da startet for fult, jeg trenet på treningstudie, satte på meg skritt teller å gjort masse husarbeid...

 

nå har jeg registrert matinntaket å alt i alt spist 1774 kcal i dag ... :)

 

Hvilken meny har DU ? hvor mange KCAL spiser DU ??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nedivekt1

Nå bare lurer jeg på hvorfor ikke min trim blir regnet her inne på GR ? jeg la inn alt jeg har trimmet å ingen ting skjer... :( ble ganske skuffet ...

 

Hei

Jeg syns det var lite synlig det man har registrert av aktiviteter i gratisversjonen, ja. Mulig dette finnes i fullversjonen, men jeg syns de kunne påspandert en visuell effekt av trening man har lagt inn.

Det viktigste er uansett at du fortsetter å trene og være i aktivitet :D

 

Stå på videre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest mokanika

Hei

Jeg syns det var lite synlig det man har registrert av aktiviteter i gratisversjonen, ja. Mulig dette finnes i fullversjonen, men jeg syns de kunne påspandert en visuell effekt av trening man har lagt inn.

Det viktigste er uansett at du fortsetter å trene og være i aktivitet :D

 

Stå på videre!

 

 

Jeg fikk registrert det etter jeg la inn vekten min, da kom det automatisk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...