Gå til innhold

Endelig i gang igjen!


Gjest Fru Jenssen
 Share

Anbefalte innlegg

Gjest Fru Jenssen

Hei, etter lang tid med dårlig innsats både når det gjelder mat og trening har jeg nå tatt to grep og håper det skal hjelpe!

 

Det første som skjedde var at jeg leste om noe som heter livegym.no i avisa og sjekket det ut. Og det ble en helt ny verden når det gjelder trening! Det er et treningssenter på nett, så genialt enkelt og ALLTID tilgjengelig:) Før har det alltid vært et pes å komme seg avgårde, det er et godt stykke fra her jeg bor til treningssenteret jeg har vært (støtte)medlem på. Dessuten er livegym mye billigere, bare 50 kr i måneden, så jeg sparer jo hundrevis av kroner i forhold til det gamle! Anbefales:)

 

Det andre jeg har gjort er å melde meg inn her for å få tips, backup osv;)

Er det flere som er skippertakstrenere/slankere? Hva er deres tips?

 

Vil gjerne høre fra dere:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ninjastar

Haha, denne storyen var da veeeeldig lik birtemor sin? Dere er ikke tilfeldigvis samme person, eller? ;)

 

Kan du fortelle litt mer spesifikt hvilke erfaringer du har gjort deg etter å ha brukt livegym i stedet for vanlig treningssenter? Har du klart å trene oftere? Har du holdt ut lenger før du ga opp og ble støttemedlem? Jeg tror at det viktigste man gjør når begynner å trene, er å gjøre noe man synes er gøy. Skal man holde ut litt lenger enn de første ukene og innarbeide det som en vane, må det være ok å holde på med. Spennende å se om nettrening så i måte blir noe annerledes på sikt enn sentertrening!

 

Hvis du skal ned i vekt, er det vanskelig å komme med spesifikke tips uten at du sier litt mer om deg selv. Vekt, ønsket vekttap, hva du spiser, aktivitetsnivå osv osv. Ser du har meldt deg inn her samme dagen som du legger ut fire innlegg med reklame for livegym, så jeg antar at du allerede har svært gode erfaringer derfra? Hvor mye har du gått ned i vekt så langt, og hvordan har du lagt opp kosten din i forhold til dette?

 

Stort sett er det nesten umulig å gå ned i vekt bare ved å trene noen ganger i uka. Det utgjør ikke så mye kalorier som man skulle ønske. Så tips nr. 1, er å få kontroll på maten aller først. Alfa og omega!

 

Hva jobber du forresten med? Lansering av livegym, eller har du en annen jobb?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...