Gå til innhold

Ekstrem utfordring


Gjest dobbel
 Share

Anbefalte innlegg

Hei

Jeg er en kvinne med 20 kg for mye. Familien min skal på tur til Galdøpiggen om 2 uker og vil gjerne ha med meg. Jeg er i grei form når det gjelder å gå i litt kupert terreng men trenger oftere pauser når jeg går i brattere bakker. Er det noen her inne som har erfaring med denne turen. Hvor bratt er det og hvilken hastighet går deltakerne i.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Hei igjen.

Jeg har nå besteget Norges høyeste fjell.

Jeg er stolt av meg selv. Det var en kjempeutfordring og måtte hele tiden presse meg selv. Jeg anbefaler alle å trene i forkant. Stor påkjenning på lårene. Med pusten gikk det greit. Tror ikke jeg vil gjenta bragden. Lykke til alle som vil prøve seg :)

 

Hei

Jeg er en kvinne med 20 kg for mye. Familien min skal på tur til Galdøpiggen om 2 uker og vil gjerne ha med meg. Jeg er i grei form når det gjelder å gå i litt kupert terreng men trenger oftere pauser når jeg går i brattere bakker. Er det noen her inne som har erfaring med denne turen. Hvor bratt er det og hvilken hastighet går deltakerne i.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei dobbel.

 

Gratulerer så mye med vellykket gjennomføring av turen deres!Du har virkelig all grunn til å være fornøyd med deg selv!

Tenker familien også er stolte.

 

Kom gjerne med en mer utfyllende rapport om opplegget på denne turen for oss som enda ikke har gått den!

 

Og hva slags utstyr kreves?Og hvordan var været?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...