Gå til innhold

OH MY GUD!!! - No e det nok!!!


Gjest sarah

Anbefalte innlegg

Idag gikk jeg på vekten, og den viste 75.4 KG!!!!!!!!!!!!!! Det er flere år siden jeg var så tung. Men jeg skjønner hvorfor jeg har gått opp, har vært helt ELENDIG på kostholdet! Men nå håper jeg at tallene som vekten viste idag vil gi meg ett spark bak og ta tak igjen!

 

Jeg har flere mål, men det er langt frem i tid! Hovedmålet er 63 kg. Delmål 1 er å komme ned på 72 kg, deretter å se 60-tallet! Jeg har veiedag om mandager. Håper noen vil være med meg, slik at vi kan utveksle erfaringer og backa hverandre opp!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest maraton

Heisann

Ser at vi har sånn nesten like mål :)

Dvs jeg veier 78 nå

Delmål 75,

Drømmen er 63

og det har jeg ikke veid siden 2000! :mellow:

Jeg er 51 år

Veiedag lørdag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest linnem

Hello!

Jeg har vært oppi 74 kg nå og ligger nå og vipper på 70-72 kg.

Hadde vært kjempe fint å ha en å "jobbe" med :)

Mitt mål er 59-60 ca. (men måla er viktigere enn vekta)

Er 168 høy og 21 år.

Si ifra hvis det er intressant:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!:)

Kjekt at noen har svart meg:) Jeg meldte meg på en annen tråd, da jeg ikke fikk noe respons her. Men jeg kan følge begge deler (ekstra press da kanskje:). I den andre tråden har vi mål om ned 3 kg i løpet av juli. Jeg likte at det var så pass klare mål:) Så hva sier dere jenter, skal vi hive oss på det målet?:)

 

Hva er deres største utfordringer i løpet av en dag/ uke? Min er kveldene! Jeg kan være veldig flink hele dagen, så kommer kvelden og jeg ryker på en kalorismell! Har dere noen gode tips på hvordan jeg kan takle søtsuget når det kommer?:)

 

Jeg har veiedag om mandagen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann:)

Hvordan gikk det denne uken? Jeg har gått ned 0.9kg. Føler ikke det er fortjent da jeg skeiet ut både lørdag og søndag:S Resten av uken var jeg veldig flink med både treningen og kostholdet:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...