Gå til innhold

Prøver IGJEN, ned 20kg på ett år!!


Gjest snarttobarnsmor
 Share

Anbefalte innlegg

Gjest snarttobarnsmor

85.5 idag, hurra!! :) Satser på å komme meg enda mer ned på 85 neste uke, og kanskje forhåpentligvis se 84 snart :) Har siste 14 dagene gått ned fra 90cm rundt mage til 87cm, fra 80cm rundt midje til 76cm, fra 110cm rundt hofter/rumpe til 108cm og fra 64cm rundt lår til 62cm :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
Gjest snarttobarnsmor

Nå gir jeg opp snart, stillestans denne uka, 1600 kalorier i snitt er ikke nok tydligvis..

Dette demotiverer meg såpass at det har blitt mindre trening også i det siste :( Må bruke denne helga på å tenke litt på dette og reflektere litt tror jeg, mannen er bortreist så da blir det liten tid til trening med to små i hus.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neineinei, må ik gi opp dette klare me :) her går d åg seint mn tenke så som så at kroppen bler vant me vektå og dermed lettere å holda seg nere ittepå (min lille motivasjon i disse snigletider). Her reise maen offshore mn ingen grunn te ik trening sett de i vognå om de e så små og gå i vei :) kor du e fra snarttobarnsmamma?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest snarttobarnsmor

Nei, skal ikke gi opp, skal greie dette, triller med de små i tvillingvogn når vi lufter hunden noen dager i uka, og har nettopp tatt en runde med styrke for mage, rygg og hender, og har allerede bestemt meg for at denne dagen skal bli en bra slankedag!! :)

Jeg er fra Trøndelag, hva med deg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så bra lige innstillingå :) her har eg hatt ei dritt helg me utskeielser te tusen mnmn nå e motivasjonen på topp så d e på me treningstøye nå eg levere minien så bler d ein gåtur/joggetur wee...eg e fra stavanger ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest snarttobarnsmor

Takk, ble endel utskeielser her også, men fortviler ikke :) Så nesten 84 på vekta lørdagmorgen vippa mellom 84.9 og 85.2 :D Så da har jeg jo snart gått ned 4 kg, det er jo litt det, merkes jo litt på klær og sånt selv om det går fryktelig sakte :P

 

Egentlig ser jeg at jeg burde skjønt at du var derfra, dialekten kom igjen på skrivinga di ;)

 

Her blir det en joggetur før nattevakten i kveld, har også vært flink i helga til å trene armer og mage, så jeg er støl :)

Ha en kjempefin slankeuke truho :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest snarttobarnsmor

Opp til 86 idag:-S har nok mye med at det er den tida i mnden og at jeg hadde hardtrening igår kveld på to timer!! Og da trekker jeg også mye vann og spiser mer til kvelds:-S Syns det er så rart at det ikke går raskere nedover, selv med 1500/1600 kalorier skal det jo gå nedover?:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest snarttobarnsmor

Veide inn på 84.9kg ENDELIG idag!! Nøkkelen til nedgang denne uka har ikke vært altfor lite mat og masse trening men lite og ofte og kveldsmat faktisk! Jeg har aldri spist kveldsmat bortsett fra godteri i helgene;-) håper på å holde meg på 84 tallet neste uke:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest snarttobarnsmor

Så bra!! Her går det også veldig tregt, men men, tenker fra mnd til mnd jeg for tiden jeg, startet i slutten av juni og fram til nå så er det ca 4 kg ned, så det er jeg fornøyd med jeg :) Ca 250 gram i uka ned, litt lite..

 

Jeg trener, intervall, jogger i skogen, går tur på asfalt (alt dette med hunden)En form for dette alt ifra en halvtime til to timer hver dag, blir ofte en lang tur i uka og korte turer ellers :) Også trener jeg styrke i armer og mage/rygg en 2/3 dager i uka :) I tillegg er jeg på fotballtrening 1/2 dager i uka, det er veeeldig hard trening :)Denne uka har jeg tre korte turer og en styrkeøkt med meg, blir lita annen trening resten av uka da det er husvask og baking på høyt nivå til bursdagsfeiring som varer fra fredag til søndag hjemme her!

 

 

Hva med deg Truho?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra veide inn på 86,2 i dag (fru månedtlig på besøk her nå). Her bler d me turgåing...må sjerpa mg å få inn litt styrketrening åg mn må gjør alt her hjemma å e grønn på øvelser :( mn må bare prøva mg fram....ellers håpe eg å få te litt jogging fram over. Mn nå ser eg bare fram te fyste delmål nemligt 85 weee. Ellers e fredagen blitt brukt på rydding og husvask...samt baking av tacosnurrer te middag og knekkebrød nå i kveld begge GR oppskrifter så falt i smak her både te han lille på 16mnd og maen hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest snarttobarnsmor

Oi, du er nære delmålet ditt da!! Mitt er laaaangt avgårde føles det som, 79.9 er det en 4/5 kg til:-P ser fortsatt 84 på vekta så satser på et bra tall til fredag, har en veldig god stim med lite, sunn mat litt godt og endel trim:-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...