Gå til innhold

Prøver IGJEN, ned 20kg på ett år!!


Gjest snarttobarnsmor
 Share

Anbefalte innlegg

Gjest snarttobarnsmor

Da har jeg endelig funnet motivasjonen for å endelig greie dette, nå er det nok, jeg vil ha en ny livsstil, en sunn en med rom for normale utskeielser i moderate mengder, og masse trim i skog og mark :)

Neste år er jeg halvveis til 50 og da skal jeg se smashing ut, lei av å være misfornøyd nå!!

 

Etter å ha lest hele tråden til Bijou og hennes flotte nedgang så har jeg fått et ekstra puff i baken!

STarta forrige fredag med å veie 89kg, hadde som mål denne uka å komme meg ned på 88, og det greide jeg, 87.8 ned 1.2kg :D Jeg har spist sunt, masse mat og holdt meg på rundt 1500 kalorier, lander vel på 18 trimpoeng denne uka tilsammen og det er jeg storfornøyd med, neste ukes mål er 87kg :) I kveld er vi bedd med ut på restaurant, så her blir det salat hele dagen før det blir en tung biff tilkvelds med vin til, satser fortsatt på å lande på 1500 kalorier idag også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wow! Grattis med så fin nedgang denne uka! :) Skikkelig bra jobba! :D

 

Og så hyggelig å være til inspirasjon! Det inspirerer jo igjen meg, til å fortsette å være flink, jeg også.

 

Kos deg med biffen ikveld, den er deg vel unt! Og det er vel strengt tatt ikke biffen som er den største synderen, men eventuelt tilbehøret...? :rolleyes:

 

God helg til deg! Blir spennende å følge med deg fra sidelinjen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest snarttobarnsmor

Ble en runde på byen etter restaurantbesøket, masse alkohol, og null begrensninger på eg selv :( Men veide det samme idag som igår :D Salat og sunn grillmat, gir rom for litt utskeielser idag, men bare LITT ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest nueva vida

Hei, snarttobarnsmor!

 

Har glyttet innom tråden din et par ganger allerede, men var litt usikker på om jeg skulle slenge meg med da jeg er på et par tråder allerede. Men jeg svarer deg,fordi vi har samme målet. Jeg ønsker også 20 kilo ned, har prøvd mange ganger (bla a på tråden til bijou, der det gikk både opp og ned).

Jeg runder år neste år, de magiske 30 :rolleyes: Og drømmer om en smashing, slankere og sunnere kropp!

 

Jeg vil gjerne følge deg, jeg :)

 

Veide mandag 91,4 :(

Har de siste ukene strevd med motivasjon, og har jobbet mye med det mentale. Treningen har jeg også fått igang. Så nå er det maten det står på. Dvs godteriet. Maten i seg selv er sunn nok, men utskeielsene blir for ofte, og for store. Der er svakheten min.

Denne uka har, dessverre, vært elendig. rett og slett fordi jeg har vært syk. Men nå er kroppen på tur opp igjen, så nå er jeg snart i siget!

 

Kort om meg:

29 år, gift, småbarnsmor, aktiv jobb, liker å trene, men liker også sofaen og en god bok/film med tilhørende godisskåler. Er 170 cm, og veier 91,4 kilo.

Målsettingen er 20 kilo til neste år (vår/sommer).

 

Gratulerer med en flott førsteuke, det var veldig bra!

restaurantbesøk er vel bare slik det blir noen ganger. Får tenke at man ikke skal det samme i morgen. Ser ut som du ror deg godt i land med sunn grillings og salat!

 

Ha en fortsatt fin helg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest snarttobarnsmor

Så moro at du vil følge meg på veien nedover:-D

Hos meg også er det utskeielsene som er for ofte, og det

holder aldri med litt :P Men det er slutt nå:-)

 

Jeg er altså 24, mor til to, hjemmeværende,

jobber bare natt i ca 50%, så jeg kan ha barna hjemme:-)

Er 175, og 87.8kg:-) Jeg elsker å trene, så det

er aldri noe problem, rundt 15 trimpoeng eller mer hver uke:-)

 

 

Her ble det nattevakt, så da unte jeg meg både pizza og

brus før jeg dro:-S skal på lang skogstur i morgen

en runde jeg pleier å ta på rundt 13km, med

bare oppover, bratt, den ene veien:-)

Ha en fortsatt fin lørdag og en ny slankeuke:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest snarttobarnsmor

Hurra, nedgang over helga i tillegg til at jeg fikk mensen lørdag, riktignok bare 100gram, men med en usunn middag både sen lørdag og søndag så så jeg for meg oppgang ;) Men vekta viste 87.7 idag gitt :D

 

Idag blir det salaten min, toast til frokost og svinefilet til middag, enda ei nattevakt i natt, men tar med salat og vann, trenger ikke noe "godt" bare for å belønne seg selv for å jobbe natt :P

 

Superdårlig vær og besøk hele dag her så blir vel litt dårlig på trimfronten, men det får gå :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest snarttobarnsmor

Det samme idag, etter en veldig tung biffmiddag igår:-P

Salat og masse vann i varmen idag, samt en sunn middag

gjør vel susen:-) Joggetur pluss mageøvelser i mårrest,

i tillegg til plenklipping av en monsterstor plen, så sier jeg

meg fornøyd med trimmen idag:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest snarttobarnsmor

87.2 idag, håperhåper på 87 i morgen, selv om det blir hardt, kino i kveld med smågodt :( Men spiser en salat til middag og sparer litt kalorier tidligere idag så går det vel :) Magen er treg også, håper den løsner snart, og kansje jeg slipper litt vann nå som mensen er snart over :) Etter kinoen i kveld blir det en lang skogstur, og kansje mageøvelser om jeg finner tid :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest snarttobarnsmor

Jaaaa!! Greide målet mitt, det var 87kg, veide inn på 86.9 idag :D Mål til neste fredag er 86.0, kan bli veldig hardt siden vi skal på tur neste uke :( jaja, dagens trim blir en kort gåtur, og husvask :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest nueva vida

Du er godt i siget, snarttobarnsmor. Veldig flink :)

 

Beklager at jeg ikke har skrevet her. Har startet en annen tråd, så da ble det plutselig litt mye å holde styr på. Men jeg skal prøve å glytte innom hos deg! Du jobber hardt, og er godt i gang! Ser ut til å være på riktig spor :)

 

Jeg har kommet skikkelig igang denne uka. Har brukt lang tid på det mentale. Har nå hatt en fin uke med sunn mat, og moderat kos på en bursdag og i helgen. Har 3 trimøkter pluss litt styrke innimellom. Prøver å komme igang med bijou's mageøvelse. Var ikke du også innom hos henne og kommenterte den øvelsen, eller husker jeg feil? Bensenk. Var hard. Jeg sliter med teknikken, og øver meg litt på den!

 

Har veiing i morgen, og er spent! Målet er halvkilo, håpe, håpe :)

 

Ha en flott ny uke, og lykke til fremover!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest snarttobarnsmor

Tusen takk nueva vida:-) ja jeg prøvde den, 10 repetisjoner to ganger greide jeg, har økt

til 13 nå, den er skikkelig tung så den må jo være effektiv:-)

 

Vi reiser på ferie en uke nå, så veiedagen denne uka går tapt, men håper på å ikke gå opp så Veldig mye:-)

Har pakka en bag med frukt og vann til bilturen så skal prøve å skjerpe inn appetitten med litt frukt:-)

 

Ha en flott slankeuke, og det er viktig å jobbe med det mentale, har du noen "mentale" slanketips?:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest snarttobarnsmor

Går ganske bra på ferie, null godis og brus enda, middag skeier jeg heller ikke ut på, verre med hotellfrokost og restaurantlunsj:-S men spiser mye mindre enn før når vi var på turer, for da har det frotsing;-) gått tur på en time igår og 1.5time idag, kjekt med tvillingvogn:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest snarttobarnsmor

Å huff!! Tilbake fra tur og tørr ikke veie meg, vært mat fra ende til annen siste ferieturdagene:-S Hadde mål til 85.5kg til fredag, går ikke, men håper å se 86 tallet ihvertfall:-)mandag startes med en mils gåtur og mageøvelser og lite mat!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest snarttobarnsmor

Fortsetter i ett dårlig feriemodusspisespor!! Men denne gangen skal jeg i motsetning til før hente meg inn istedet for å tenke "begynner neste mandag" kjører en fastedag, eller et fastedøgn, spiste frokost idag og skal faste til etter frokost i morgen, :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest snarttobarnsmor

Veiedag i morgen, håper å se 86 tallet, så får jeg gripe fatt i 85 neste uke:-)fastedøgnet gikk veldig bra, fikk ikke tømt meg, så magen er fortsatt treg etter feriematen:-S kjører en skikkelig proteinrik og sunn dag idag og satser på at magen er i rette gjenge neste uke:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, hive mg på målet 20kg ner på ett år. Fantastisk me inspirasjon på disse trådene. Har tidligere prøvd diverse shacker og tabeletter, mn kiloene komme fort på igjen nå ser eg at det e livsstilsendring så må te og håpe dette e tingen for mg åg. Itte et svangerskap og nye p-piller har kiloene gått opp å eg innser at her må me igang før kiloene bler for mange.

 

Litt om meg, e fra stavanger, 24år, har ein liten gutt på 14mnd og jobbe som sykepleier någe så innebære ein aktive arbeidsdag (skrittmessigt) og har et sterkt ønske om å få "drømmekroppen"

 

Arg i dag blei d litt mange kalorier itte ein dag på glamaden, får henta d inn i mårå ;)

 

Ellers e eg ganske ny starta forrige uka og lurte på om du ville legga ud litt dagsplan over ka du spise te de ulike måltidene og tidene av døgnet, tar gledeligt i mot middagstips...

 

Tvitvi me veiedag i mårå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest snarttobarnsmor

Tusen takk:-) moro at flere blir med:-D

 

Jeg spiser vel det meste, men sunt, hender på en søthungerdag at jeg må gi etter for noe godt,men dette skal bli en livsstil så det må være rom for sånt, må bare lære meg å spise mindre og smartere:-)

 

Til middag går det i rent kjøtt, fisk med ris og grønnsaker til, lunsj blir ofte en salat og proteinshake:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest snarttobarnsmor

Veide inn på 86.6 idag, samme som snikveiing 14 juli, men sier meg uansett fornøyd med det, håper på 85 komma noe neste fredag:-) går inn i helga med planer om bare utskeing med vin, pizza og is i morgen:-) og masse trim, dårlig med trim har vært uka her:-) satser på at finværet holder seg så jeg får gått skogsturer i helga:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest snarttobarnsmor

Da drar vi på tur nr 2, er tilbake neste uke engang, blir vel ikke slankekostda vi skal bo å bli vartet opp hos svigers;-) har sykklet 4 mil tre dager denne uka og vært på en fjelltur, i tillegg greide jeg 45 av mageøvelsene til Bijou, 30 første gang og 15 andre gang:-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest snarttobarnsmor

Tusen takk, kos fra morgen til kveld, men prøver å legge inn litt trim også:-) mageøvelsene tar du på gulvet, ligg på rygg med hendene under korsryggen og begge føttene til værs, så senker du begge føttene nesten ned på gulvet også opp igjen:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...