Gå til innhold

Ildsjelenes veiedag 20.02!


Gjest Nathalie

Anbefalte innlegg

Heisann!

 

Beklager at jeg ikke fikk satt inn tråden i går, men jeg ligger med influensa.

Den kommer en dag forsinket, men håper gjengen følger opp og rapporterer! ;)

 

Det har vært noe forvirrende med flere tråder (min feil) og folk som melder seg på i forskjellige tråder, med startdato enten 13.02 eller 20.02... Jeg har prøvd å notere meg det som best mulig.. Dette er tråden for veiedag mandag 20.02.

Hvis det skulle være noen som er 'glemt', av de som har rapportert vekt og mål - skriv en gang til i denne tråden så skal jeg få det med meg i 'Ildsjelenes oppdatering for veiedag 20.02'

 

De som opprinnelig meldte seg på her, som enda ikke har rapportert noe, har jeg satt opp nederst. Kanskje de har falt av lasset? Og for at det ikke skal bli for vanskelig å føre opp resultater framover, så tror jeg kanskje at jeg 'stenger' tråden for flere nye.. Beklager det! Hvis det rapporteres i gamle tråder, så kan jeg ikke garantere at resultatet blir med! Vi holder oss til de nye trådene.

 

For at det blir lettere å følge med oss så kaller jeg de 2 trådene:

 

* Ildsjelenes veiedag xx.xx (dato) - her skal dere rapportere vekt og mål

* Ildsjelenes oppdatering for veiedag xx.xx (dato) - her ser dere resultatene fra veiedagen

 

 

 

De som er med oss i gjengen nå:

 

Anecka (har rapportert for 20.02)

Bitta (har rapportert for 20.02)

Differ

Fjellgeita (har rapportert for 20.02)

Javel

Lisja (har rapportert for 20.02)

Monarda

Nathalie

Ninni70 (har rapportert for 20.02)

Nselk

Pia81 (har rapportert for 20.02)

Rype60 (har rapportert for nåværende vekt, skriv gjerne målet ditt også)

Wib

 

 

Da håper jeg de siste 5 rapporterer vekt og mål for 20.02 her, for da har vi en komlett liste! (Differ, Javel, Monarda, Nselk, Wib)

 

Mvh Nathalie.

 

 

 

 

---------------------------------------------------------------------------------------------------

 

Disse meldte seg på i førte tråd, men har fremdeles ikke rapportert noe:

 

Anne-Lene: skal ned 15kg

Tuva: skal ned 10-15kg

Jontie: skal ned 13-14kg

Eirintupp: skal ned 10kg

Pepsan: skal ned 20kg

Musiker: skal ned 13-15kg

Toble: skal ned 15kg

Naila: skal ned 10kg

Bolla86: skal ned 15.5kg

Linth: skal ned 12kg

Love: skal ned 10-15kg

 

-----------------------------------------------------------------------------------------------

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann!

 

Jeg skriver bare opp de som har rapportert for 20.02 for min egen del, slik at jeg har resultatene for denne mandagen på ett sted! Litt lettere å lage en oversikt over hvor flinke dere har vært!

 

Dagens vekt/ Nedgang/ Restkg/ Mål/ Cm midje

 

Anecka: 86/ 1.7/ 13.3/ 72.7/ x

Bitta: 82/ 0/ 15/ 67/ x

Fjellgeita: 77.9/ 0/ 12.9/ 83

Lisja: 70.5/ 0/ 15/ 55.5/ x

Nathalie: 73.3/ +0.6/ 15.9/ x (HUFF)

Ninni70: 73/ 0/ 13/ 60/ x

Pia81: 82/ 0/ 12/ 70/ x

Rype60: 75/ 0/ ?/ ?/ x

 

 

Håper de siste 5 følger på som sagt! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle sammen! Hvordan er det tenkt at vi skal bruke denne tråden? Mener dere at vi bare skal gå inn når vi skal rapportere en gang pr. uke? Trodde kanskje at den som har behov kan skrive når det passer. Slik at vi kan støtte og oppmuntre hverandre. Skal vi da gå inn å skrive på ildsjelenes veiedag?

Nå stoler jeg på dere folkens. Vi er avhengig av hverandre for å klare det. Glem ikke at noe må vi forsake i denne perioden, men tenk så glad vi er for det når sommeren kommer. Lykke til! Husk at det er du selv som tar valgene, å gå ned i vekt er noe du selv har mulighet til å velge. Vær sterk og stol på deg selv. Du vil klare det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig takknemlig for å få bli med i gruppa før strek ble satt!

 

Kanskje denne tråden, eller kanskje heller resultattråden, kan brukes ei uke framover til motivering og oppmuntring - forstår det som Nathalie tar på seg å holde orden på resultatene, så hun vil sikkert ikke ha for mye omkringprat før de fleste har rapportert. Så må det lages ny tråd neste veiedag, ellers blir denne fort for lang? God ide å kunne støtte hverandre litt underveis.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann!

 

Joda, jeg skal være med Nathalie... Men jeg sliter litt med en forkjølelse om dagen, kombinert med mine to små håpefulle. Den minste (som nå er litt over 7 uker) sliter med litt vondt i magen (har gjort det noen uker) som resulterer i litt dårlig søvn. Så jeg er ikke så mentalt sterk og viljesterk til å virkelig holde meg på spinat og brokkoli. Men jeg skal prøve å sakte men sikkert gå nedover. Med motivasjon og hjelp av dere her inne, skal det nok gå bra. Min kjære samboer skal også ned 15 kg, og jeg jobber med å dra han med her da, så litt dumt om tråden skulle lukkes helt for flere. Men men... Jeg skjønner det er vanskelig å holde kontrollen hvis vi blir veldig mange.

 

Vel, gårsdagens mål:69/1/14/55/95 (håper jeg husket riktig rekkefølge på tallene...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei og hå!!

 

Jeg syns det er helt genialt at vi kan oppmuntre hverandre gjennom ukene, også utenom veiedager og slik.. Jeg vet jeg trenger det, og jeg er helt sikkert ikke alene!

 

Så hvem som helst kan jo skrive en tråd hvis de vil?? Men vi kan kalle den et eller annet med ildsjelene kanskje? Så blir det lettere å finne den igjen?? Jeg må si jeg har problemer med å skjønne systemet med hvordan trådene legger seg her inne på forumet.. Hadde vært lettere om trådene ble liggende fast fra den datoen den er lagt inn, og ikke flyttet framover ettersom folk legger inn nye innlegg... Skjønner? :( Menmen, slik er det nå bare!

 

Kan jo kalle tråden "Ildsjelenes motivasjonstråd" ?? Bare et forslag, dere må jo bestemme dere også.. Jeg er bare litt 'sjæf' over veiedagen og oppdateringen.. Hihi..

 

Syns dere har vært så flinke alle sammen! Det er ingen enkel oppgave vi har foran oss, men det fikser vi likevel! Det bare tar litt tid, som jeg prøver å minne meg på.. Jeg har jo brukt 2 år på å legge disse kiloene på meg, og da kan jeg ikke forvente at de skal komme av igjen på 2 mnd...

 

Jeg har som sagt vært syk i 14 dager nå, og treningen har uteblitt.. Men på søndag og mandag gikk jeg 1 time i fjellet med hunden.. Og i dag slo jeg skikkelig på stortromma og besteg Løvstakken med ei venninne! Det var et slit, men akk så gøy å ha gjennomført det!

Og når man har vært flink å trene, så blir man automatisk mer obs på hva man putter i seg.. Og jeg har lagt bilde av meg (som tynn) på telefonen, slik at jeg kan ha det som motivasjon når jeg føler jeg havner på skråplanet igjen.. Hehe..

 

 

Nå har jeg skrevet litt utenom tråden her, men men.. Jeg kan lage en tråd som jeg skrev over, så kan vi oppmuntre hverandre og få mye motivasjon til neste mandag!!

 

Lykke til alle sammen, stå på! Dette skal vi fikse sammen!!

 

Mvh Nathalie

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig takknemlig for å få bli med i gruppa før strek ble satt!

 

Kanskje denne tråden' date=' eller kanskje heller resultattråden, kan brukes ei uke framover til motivering og oppmuntring - forstår det som Nathalie tar på seg å holde orden på resultatene, så hun vil sikkert ikke ha for mye omkringprat før de fleste har rapportert. Så må det lages ny tråd neste veiedag, ellers blir denne fort for lang? God ide å kunne støtte hverandre litt underveis.[/quote']

 

Ja. det må ikke bli for mye som faller på Nathalie. Synes det høres fornuftig ut at den som ønsker å skrive noe, kan skrive på resultattråden. Du er kjempeflink Nathalie, som har tatt på deg å oppsummere og legge inn vektnedgang osv. Det blir spennende til mandag! Stå på folkens!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...