Gå til innhold

Når kroppen ikke lystrer


Anbefalte innlegg

Jeg har vært så dum at jeg har holdt et kcal-inntak på 1600 i snitt de siste syv årene, etter jeg gikk på Grete Roede kurs og ble sånn ca fornøyd med vekten. Med dette har jeg holdt vekten passe stabil hele tiden, og jeg har levd godt med dette.

 

Men i fjor vinter fant fem nye kilo seg til rette på kroppen min (de var overhodet ikke invitert) under et lengre utenlandsopphold.

 

Nå nekter kroppen min å kvitte seg med disse fem kiloene, og det er selvfølgelig veldig irriterende for noen bukser i skapet mitt som etterhvert er blitt veldig ensomme.

 

Jeg føler jeg har prøvd det meste - jeg har over lengre perioder hatt veldig lavt kcal-inntak (helt nede i 1200kcal over mange uker), jeg har trent til maraton (og fullført!! jeeezus, overrasket alle med den, mest av alt meg selv!), jeg har prøvd å gå opp i kcal-inntak for så å gå ned igjen, jeg har prøvd lavkarbo, jeg har prøvd å ikke bry meg (varte ikke så lenge) - men kiloene var visst ikke bare på en snarvisitt - de har flyttet inn med tannbørste og det hele, og de maser veldig mye.

 

Noen som har vært i samme situasjon? Hva gjør man?

 

Vitale mål: 176 cm, 73,5 kg og 29 år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...