Gå til innhold

Ny her!


Gjest Minoko
 Share

Anbefalte innlegg

Hei der!

 

Jeg er en jente på 26 år som har lagt på meg noen kilo de siste månedene.

Pleier å ligge på rundt 61kg, men det ideelle ville være 59kg.

Etter å ha vært på tur nå i sommer i 2 uker, veide jeg plutselig 64kg!

Jeg er 1,62høy. Det er ikke krise, men jeg VIL IKKE veie 64. Vil tilbake til rett under

60.

 

Hva med dere? noen i ca samme bås som meg? Det er så fint å ha noen å snakke med!

 

Legg meg gjerne til som venn!

God onsdagskveld! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Hei der!

 

Jeg er en jente på 26 år som har lagt på meg noen kilo de siste månedene.

Pleier å ligge på rundt 61kg, men det ideelle ville være 59kg.

Etter å ha vært på tur nå i sommer i 2 uker, veide jeg plutselig 64kg!

Jeg er 1,62høy. Det er ikke krise, men jeg VIL IKKE veie 64. Vil tilbake til rett under

60.

 

Hva med dere? noen i ca samme bås som meg? Det er så fint å ha noen å snakke med!

 

Legg meg gjerne til som venn!

God onsdagskveld! :)

 

Hei!

Jeg har vært registrert i klubben lenge, men ikke vært innom forumet. Er 158 høy, og prøver å komme ned de siste (vanskelige) kiloene. På det tyngste veide jeg oppunder 80 kg, dit vil jeg aldri igjen. Jeg prøver å komme meg ned til 58, håper å kunne stabilisere meg der. Foreløpig har jeg 3,5-4 kg igjen. Jeg følger deg gjerne! :)

 

PS! Jeg går ikke på kurs, bruker bare registreringssidene. Vet jo egentlig så godt hva som må til, det er bare litt langt fra tanke til handling innimellom ;) Og så veier jeg meg på onsdager :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Linnis78

Hei minoko!

 

Vi er flere nye her, så det er bare å henge med oss.... :) Jeg har en tråd her inne,der vi er flere aktive nå, kom gjenre og join oss der :) Der skriver vi om smått og stort og motiverer hverandre :)

 

Noen har veiedag onsdag, andre mandag, og du bare finner en passende dag for deg.

 

Lykke til med et sunnere liv! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei der!

 

Jeg er en jente på 26 år som har lagt på meg noen kilo de siste månedene.

Pleier å ligge på rundt 61kg, men det ideelle ville være 59kg.

Etter å ha vært på tur nå i sommer i 2 uker, veide jeg plutselig 64kg!

Jeg er 1,62høy. Det er ikke krise, men jeg VIL IKKE veie 64. Vil tilbake til rett under

60.

 

Hva med dere? noen i ca samme bås som meg? Det er så fint å ha noen å snakke med!

 

Legg meg gjerne til som venn!

God onsdagskveld! :)

 

Hei hei! Kjenner meg godt igjen i det her... jeg la på meg 5 kg i sommer (4 uker med øl og alt mulig annet).

Jeg er litt høyere enn deg (177cm) og skal ned på 65kg. Godt å høre at det er fler jenter på min alder (25år) som har samme målsettning som meg!=) Det er ikke så mye som skal til og det blir deilig å få det gjort;) Jeg nekter å ikke kunne gå i jeans utover høsten;) Lykke til og fortell meg gjerne hvordan det går og hva du gjør for å holde motivasjonen oppe!=)

 

Mvh Figan

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...