Gå til innhold

Noen som vil slå følge med meg?


Anbefalte innlegg

Jeg har gått på kurs tidligere og vet jo nøyaktig hva som må til, men mangler veldig motivasjon denne gangen.. Er gift, 29 år og 4 barn. Fikk tvillinger sist og er vekta etter de jeg sliter med å bli kvitt nå.

 

Tenkte kanskje ha noen man kan følge sammen på facebook feks? Synes det er lett bli litt borte i alle trådene på forumet her, blir mer personlig og dermed mer motivasjon/plikt å følge opp om man sender meldinger og "ser" hverandres hverdag.

 

Håper noen vil slå følge meg med, lei nå og må ta tak, lettere sammen! Har 25 kg jeg burde gå ned, men begynner med mål på 5 og 5 kg for å ikke miste motet underveis :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, vil veldigt gjerna fylla deg og din hverdag mot målet. Har sjølv prøv ein del fram og tebage me shaker og tabeletter tidligere men kiloå komme raskt tebake igjen :( Itte et svangerskap og oppstart på nye p-piller innser eg at om d ik ska fortsetta oppover så må eg gjør någe. Har åg 20-25kilo så eg ønske å kvitta mg me, e snart 24år og fra Stavanger.

 

Starta opp forrige uga så vidt holde på å lese mg opp på grete roede i disse dager, så tar d så renne av nå så ein bonus og som ein start mot ein bedre livsstil og mot ein lettere kropp

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...