Gå til innhold

Gettin' a grip


Gjest Monarda

Anbefalte innlegg

Gjest Monarda

Da er det på tide å få grep om situasjonen igjen, har vært et slitsomt halvår der alt av matvaner har gått rett til hel... og det har ballet på seg et tosifret antall kilo på kort tid. Merker på kropp og knær at dette ikke kan fortsette, nå sliter jeg fysisk med vekta.

 

Mistenker at noe av skylda sitter i ny hormonprevensjon med vektøkning som kjent bivirkning, men overspising er vel heller ikke særlig heldig.

 

Nå er målet å være 10 kg lettere til slutten av oktober, og så ta 10 til etter det.Så får vi se om jeg skal satse på å komme ned på vekta fra min ungdom etter det - men vet av erfaring at den bøygen er hard.

 

Første mål er å komme gjennom dagen uten å slurve med maten, så gjennom uka...

 

Har god erfaring med å ha en sånn dagboktråd fra før så nå oppretter jeg en igjen for å holde meg selv i sjakk ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Monarda

Og det gikk da noenlunde bra? Dag en overstått - kjenner at jeg er sulten, og tanken på godis og snacks sitter løst. Har lyst på sjokolade, potetgull, middag, øl og vin i god blanding... tar en stund før det suget blir borte tenker jeg.

 

Vekta i morges var slem! Men det visste jeg jo siden alle buksene er trange og alle ledd sliter - men vi får ta et kilo om gangen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...