Gjest slimfit Skrevet Juli 23, 2012 Rapporter Share Skrevet Juli 23, 2012 Hei! Nå er jeg i gang igjen. Like opptimistisk som forrige gang. Hvordan kan det være så vanskelig å gå ned i vekt??? Jeg klarte jo å slutte å røyke...til slutt.Og selv om det helelr ikke gikk på første forsøk, så klarte jeg det ihvertfall til slutt! Uansett, ikke tid til å deppe, jeg har uslettelig tro på at DENNE gangen skal det gå. Målene er som følger: 1. delmål er -15 kg. innen 2. des. 2012. 2. delmål er -7 kg. 1.mai 2013. Ukentlig veien er hver tirsdag før frokost, f.o.m i morgen 24.7.2012. XOXO Miss Sassy Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest rainara Skrevet Juli 24, 2012 Rapporter Share Skrevet Juli 24, 2012 Hei! Nå er jeg i gang igjen. Like opptimistisk som forrige gang. Hvordan kan det være så vanskelig å gå ned i vekt??? Jeg klarte jo å slutte å røyke...til slutt.Og selv om det helelr ikke gikk på første forsøk, så klarte jeg det ihvertfall til slutt! Uansett, ikke tid til å deppe, jeg har uslettelig tro på at DENNE gangen skal det gå. Målene er som følger: 1. delmål er -15 kg. innen 2. des. 2012. 2. delmål er -7 kg. 1.mai 2013. Ukentlig veien er hver tirsdag før frokost, f.o.m i morgen 24.7.2012. XOXO Miss Sassy Men har du bestemt deg - så er det jo greit! Har samme veiedag som deg - gått ned 2 kilo den siste uka, og trenger å gå ned en 7-8 til - iallefall Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar