Gå til innhold

Skal ned på 50 tallet


Anbefalte innlegg

Jeg har nå latt det skure å gå i flere år, og fant ut at de siste 12 årene har jeg jevnt gått opp ca. 15 kilo. Jeg var 19 år da, så jeg regner ikke med at jeg skal helt ned til 55. Men hadde håpet på å klare å komme ned til 58. Da må jeg ned 10-11 kg. Jeg begynner på Grethe Roede i kveld og skal se om jeg klarer dette. Gruer meg til å veie alt jeg spiser, men håper det fort blir en vane. Så håper jeg på å gå over på standardkurs etterpå hvis jeg lykkes med dette. Jeg er så lei av å spise bare for å spise. Jeg spiser snop omtrent daglig, og spiser ofte på kveldene bare for å ha noe å trykke inn. Andre her som er i omtrent samme situasjon?Jeg er 160 høy og veier for tiden 68,8. Håper motivasjonen holder meg gående. Jeg har ikke slanket meg før i det hele tatt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest missliss

Hei

 

Jeg skal også ned til 50 tallet og er 160 høy. Startet Grete Roede Kurs 16 april og var da tett på 73(!) kilo. Nå er jeg 61 og helt forundret over at det faktisk har gått ann. Tok som deg ett oppgjør med det at man har latt det skure å gå en stund, to barn, samboersyka (skal bare kose oss litt) og veldig glad i snop. Avsluttet kurs i starten av juni og har holdt på på egen hånd siden da, registrer, drikker vann og koser meg til fest. Kan gjerne ha veiedag sammen med deg (og flere). Jeg har alltid vært rund/feit,var ikke i nærheten av en vekt fra jeg var 15-25 år så vet ikke helt målet ennå. Tenker jeg kjenner det etterhvert. Men utgangspunktet er å finne en trivelselvekt mellom 55-58 som også holder seg.

 

Er du med?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...