Gå til innhold

Motivert til å gå ned ca 7 kg


Gjest Charlottejenta
 Share

Anbefalte innlegg

Gjest Charlottejenta

Sommeren er nesten over, jeg har nettopp giftet meg og vært på bryllupsferie og om noen uker begynner jeg i ny jobb. Masse som skjer på en gang! Etter bryllupsferien har jeg gått en del opp i vekt, og har funnet ut at for å nå idealvekten min på 68 kg, har jeg ca 7 kg å gå ned (veier nå litt i underkant av 75 kg). Nei, jeg er ikke overvektig, men når jeg legger på meg legger alt seg rundt mage og lår - typisk nok - og den begynner å bli ganske stor nå... Målet er altså at den skal vekk, og for å få den vekk må jeg ned til 68 kg (snakker av erfaring her).

 

Problemet mitt nå er at jeg har problemer med hoftene mine slik at jeg ikke kan trene - eller jeg kan trene men det gjør utrolig vondt, slik at både trening, gå tur og slikt egentlig er ute av bilde. Forhåpentligvis får jeg operert hoftene før nyttår, men uansett så innebærer dette at jeg kun kan gjøre justeringer på matfronten. Og det er jeg klar for å gjøre, har foreløpig plan om 1600 kcal per dag, noe som bør være veldig overkommelig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...