Gå til innhold

NED 20-30 kg, tirsdag 21/2


Gjest CamCam

Anbefalte innlegg

Hei hei alle sammen!

 

Det fine med denne gruppen er at vi er såpass mange, og at det alltid er noen som er motivert når andre er langt nede og utenfor! -Forrige uke var det meg som trengte motivasjon, mens denne uken er det kikk, smukkeline, xray og hangglideren! -Og nå er trinny den med mest nedgang og motivasjon, hun som har hatt en gangske tøff oppstart!

 

Etter at jeg fant den ladningen med motivasjon i skuffen, så deler jeg gjerne ut til alle!

 

-Smukkeline: Det går opp og ned av og til, og så lenge det gåt mere ned enn opp, så får vi bare tålerere disse ukene med negativt resultat.

 

-Kikk: Øl og pizza en kveld er ikke verdens undergang! -Hvis du klarer å ta det inn dagen etter, eller gjerne måltidet etter, så er det ikke sikkert det gjør så stor skade. -Det kan være du ikke går ned, men i så fall håper jeg du koste deg med både pizzaen og ølet, slik at du kan si det var verdt det! Det burde være standart prosedyre hver gang dere får lyst på noe! -Vurdere om lysten er så sterk at det er verdt at dere blir 1 uke forsinket i vektreduksjonen deres! -Og for all del, planlegge de neste måltidene for å unngå at en sprekk leder til mange sprekker!

 

-hangglideren: 0,2 i riktig retning er egentlig ikke noe å gråte av! -Dessuten ser jeg du har trent endel på ski, og hvis du er stiv og støl, så samler musklene vann! Det kan for utgjøre en del 100-gram! Fortsett som du gjør, (du spiser vel nok?), og vær litt tålmodig. -Vi kommer i mål etterhvert!

 

xray: FInn frem DVD'ene! -Både Billy og Windsor er selskapssyke, og trenger deg for å føle seg verdsatte og viktige, uasett hva vi veier :( (hint til trinny's bok!)

 

trinny!: Håper du føler du har funnet en plan du kan følge uten store problemer, og at det kanskje blir en rutine etterhvert! -Fortsett som du har startet, og lykke til videre!

 

Colemay: Gleder meg til å være under 90 på 8.mars!

 

CamCam

 

-Har sikkert glemt mange nå, men dette er de som har vært inne de siste 2 dagen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle sammen!

 

Takk for dosering fra skuffen din som jeg tror har kommet frem allerede. Snikveide meg i dag - har veiedag på mandager, leker det er mandag i dag, fordi; jeg veide 82,6 kg, altså en (1) hel kilo mindre enn i går!! det er jo helt utrolig urettferdig :). Ja, at det ikke var sånn i går, mener jeg, da jeg sendte inn ukesrapport.

 

Tror jeg har trengt motivasjon lenge, og håper den dosen du har sendt meg, varer i FLERE uker, Camcam!

 

Ha en fin dag, og lykke til videre med den nye livsstilen vi jakter på!

 

Nå skal jeg trimme før jeg drar på jobb! :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Smukkeline

Motivasjonen er bedre i dag. Har spist sunn frokost og et sunt mellommåltid så langt. Skal spise lunsj om en et par timer :( Taster inn alt jeg spiser og så langt drøye 500 kcal i dag! Skal forsøke å holde meg på 1600-1900 kcal om dagen. Hverken mer eller mindre. Skal ha tomatsuppe med makaroni til middag + en pannekake. Det er vel ganske ok!

 

Tusen takk Cam Cam og dere andre for all motivasjon! Det trengte jeg virkelig for å ikke gi opp! Men denne gangen skal jeg klare det - sakte, men sikkert!!

 

Smukkeline

 

Ps! krysser fingrene for veiedag fredag, og at jeg i alle fall har mistet den kiloen som hadde sniket seg på i forrige uke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fra i dag. Den har ikke helt vært der de siste dagene/ukene...

Fikk en hyggelig telefon fra Grete Roede i sted. Så fra dem fikk jeg min motivasjon tilbake....

Så nå skal jeg ut og røre på meg hver dag igjen. Skal gå innom en ski butikk løpet av de nærmeste dagene. Må kjøpe meg langrennski. har ikke stått på langrenn på minst 12-13 år. Slalom er "bare" 6 år siden. Men får ta en ting avgangen.....

 

CamCam, helt enig med deg at det skal være deilig og være under 90 kg til 8.mars.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En dag før tiden, men regner ikke med at det gir det store utslaget!

 

Jeg har gått ned 0,7 denne uka, og veier nå 92,0kg. Dermed er det litt over 2 kg igjen til målsetningen den 8/3 på å komme under 90! Tror jeg skal klare det, for kroppen min har samlet litt vann denne uka, og dermed burde jeg komme opp over 1 kg i nedgang neste uke! -Synes jeg!

 

smukkeline; Kjempe flink på sykkelen! Jeg har heldigvis trent spinning tidligere i dag, ellers hadde jeg nok følt meg tvunget til å ta en økt jeg også! :(

 

CamCam

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...