Gå til innhold

Jeg begynner herfra!


Anbefalte innlegg

Hei!

 

Jeg kaster meg ivrig inn i forumet. Har 25 kilo som jeg veldig gjerne skulle vært kvitt. Har erfart at jeg synes det ikke er så lett å gå ned i vekt helt på egenhånd. Har tidligere gått på kurs og synes det har vært fantastiske opplevelser. Vekten min har riktignok gått sakte men sikkert opp etter at jeg har sluttet på kurs. Mulig jeg melder meg på kurs om tid og stunder, men akkurat nå passer det meg bra å gjøre forsøk uten. Finner jeg motivasjon og drivkraft kommer resultater. Skulle jeg trenge enda mer motivasjon vet jeg at kurs sammen med flere i samme situasjon gjør underverker for meg. Siden tiden ikke strekker like godt til hver uke, så satser jeg i første omgang på vektklubben på nett. Gleder meg til å dele mine erfaringer og ikke minst lese om deres vei til varig vekttap.

 

Da er jeg i gang. Etter 4 ukers ferie har vekten, ikke uventet, gått opp. Avslappende ferie med rikelig med mat og lite trim er ikke helt tingen for meg. I morgen er det "back to work" på alle måter. Jeg gleder meg til å finne tilbake til hverdagsrytmen og det å gjøre små justeringer og endringer 'her og der'.

 

Jeg er i gang og mitt motto er "Don't try, just do it!".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Hei!

 

Korleis går det med deg da? Har du laga deg delmål? Ka du veier? :rolleyes:

 

Bra motto du har :)

 

"JUST DO IT. Because it may suck not being able to eat your favorite foods as much as you use to, but it sucks even more to be stuck in a body you hate!" Eg er litt her eg :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...