Gå til innhold

Ny innsats etter ferien :-) - fleire som vil vere med?


Gjest OleBrum
 Share

Anbefalte innlegg

Gjest OleBrum

En deilig sommarferie er snart over! Har hatt ein super 10-dagers tur med familien til Stavern, Danmark og Oslo; vi har til og med hatt strålande ver :)

 

No er det berre ei veke igjen av ferien, men kjenner at det skal bli litt godt å kome i normale rutiner igjen :) Ferie betyr oftast litt for mykje og litt for usunn mat og altfor lite trening.... Det har det i alle fall blitt for meg denne ferien :( Har tatt litt for mykje pause frå vektnedgangen min og vekta har dessverre gått litt opp igjen. Kanskje berre bra, for motivasjonen var laber før ferien etter å ha gått ned 14 kilo sidan august i fjor.

 

No kjenner eg at motivasjonen er tilbake igjen :) Vekta viste 89.6 kilo når eg kom heim frå ferie, og eg har no begynt å få litt orden på mat og vassinntaket igjen :) Har også vore på 65 minutts stavgang i dag :)

 

Noken fleire som vil vere med på ny innsats etter sommarferien?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest OleBrum

Då var kampen i gang igjen :) Mandag blir vegedagen min, og i dag viste vekta 88,8 kilo. Greit å sjå at vekta forandrar seg fort berre eg får orden på inntaket igjen :)

 

Som signaturen min viser så er målet mitt å bli ca 80 kilo igjen. Litt usikker på kva som er trivselsvekta mi, sidan det er så lenge sidan eg var på trivselsvekt og at eg i tillegg er bedre trena enn før. Vi får sjå kvar vekta stoppar når eg er fornøgd :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Linnis78

Hei!

 

Kjekt å se at det er flere som er igang etter ferien! Jeg er ny her inne, og sikkert litt i overtkant aktiv i starten, men syns d er så motiverende å lese om andre som er i samme situasjon og som står på, trass i at verden bugner av fristelser! Selv skal jeg ned minst 6 kg. i første omgang, og er veldig motivert så langt! Jeg vet at jeg har en tendens til å miste motivasjonen litt når jeg har vært flink lenge, og gått ned, og det straffer jo seg.

 

Jeg har veiedag på onsdager, men snikveide i dag, og var på rett vei :)

 

Masse lykke til med dagen i dag, og fristelsene som lurer.... :) Dette klarer du!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest OleBrum

Hei!

 

Kjekt å se at det er flere som er igang etter ferien! Jeg er ny her inne, og sikkert litt i overtkant aktiv i starten, men syns d er så motiverende å lese om andre som er i samme situasjon og som står på, trass i at verden bugner av fristelser! Selv skal jeg ned minst 6 kg. i første omgang, og er veldig motivert så langt! Jeg vet at jeg har en tendens til å miste motivasjonen litt når jeg har vært flink lenge, og gått ned, og det straffer jo seg.

 

Jeg har veiedag på onsdager, men snikveide i dag, og var på rett vei :)

 

Masse lykke til med dagen i dag, og fristelsene som lurer.... :) Dette klarer du!!

Så flott å sjå at du er på rett veg :) Er heilt sikker på at du klarer å ta av dei kiloa du ønsker :) Forumet her har i alle fall hjelpt meg gjennom hausten. Supert å kunne backe kvarandre opp :) Var litt usikker i starten på om eg klarte å vere ærleg på både oppturar og nedturar, men det har faktisk gått veldig bra :) Når vi har nedturar så er det så mange flotte folk som skriv positive kommentarar som gir motivasjon til å fortsette kampen B)

 

I dag har det gått greitt med maten. Fall for fristelsen til å ta nokre sjokoladebitar, men har elles halde meg bra innanfor det eg skal. Har elles brukt masse energi på å pusse terrassen vår, men dessverre kom regnet akkurat når eg skulle til å olje den. Fekk også gått en tur på 1 time og 10 min :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Linnis78

Så flott å sjå at du er på rett veg :) Er heilt sikker på at du klarer å ta av dei kiloa du ønsker :) Forumet her har i alle fall hjelpt meg gjennom hausten. Supert å kunne backe kvarandre opp :) Var litt usikker i starten på om eg klarte å vere ærleg på både oppturar og nedturar, men det har faktisk gått veldig bra :) Når vi har nedturar så er det så mange flotte folk som skriv positive kommentarar som gir motivasjon til å fortsette kampen B)

 

I dag har det gått greitt med maten. Fall for fristelsen til å ta nokre sjokoladebitar, men har elles halde meg bra innanfor det eg skal. Har elles brukt masse energi på å pusse terrassen vår, men dessverre kom regnet akkurat når eg skulle til å olje den. Fekk også gått en tur på 1 time og 10 min :)

 

Takk, ja jeg er spent på morgendagen! :)

Utrolig kjekt å ha ett sånt forum, merker at jeg holder meg litt mer i skinnet når jeg skal inn her å rapportere! Men utrolig viktig å kunne rapportere både oppturer og nedturer ja, og da er det kjekt med posititve ord!

 

Så flink du var i går da! Jeg hadde treningsfri i går, vi hadde besøk, så da måtte jeg holde meg i ro. Men i dag blir det langt tur :)

Håper du får bra vær i dag så du får olja terassen din :) Hvor i landet holder du til? :)

 

Ha en flott dag!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest OleBrum

I dag er det en litt dagen derpå dag... Er ganske støl etter pussinga i går :o Brukte nok litt uvante musklar der eg låg på alle fire og pussa. Har opphaldsver i dag, men terassen treng nok en tørkedag til før den kan oljast.

 

Eg bor ikkje så langt frå Ålesund, i en av landets vakre fjordar :) Kor i landet held du til?

 

I dag blir det litt hagearbeid og kanskje litt rydding i boda. Utruleg kva arbeidslyst som dukkar opp etter litt ferie :) Og sjølvsagt må eg på tur :)

 

Ha en fin dag du også og lykke til med turen og veginga i morgon :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Linnis78

Takk, jeg krysser fingrene for at begge deler går fint :)

 

Ja det er sikkert ikke dumt med en tørkedag.... Jeg har beisa noen utemøbler i helga, og de var fortsatt ikke helt tørre i går kveld, så de får stå noen dager til. Vi får håpe på fint vær :)

 

Godt å være litt støl da, det betyr jo at du har brukt nen muskler, selv om du ikke visste at de ekstisterte ;)

 

Jeg bor også ved en fjord, nærmere bestemt Sognefjorden, så da har vi jo mer til felles :)

 

Ja rydding fungerer alltid godt når en kommer hjem fra ferie, jeg har fått gjort litt av hvert etter jeg kom hjem for en god uke siden.... :)

 

I dag skal jeg først og fremst gå tur, og trene styrke, så får vi se om jeg rekker noe mer denne dagen :) Må få litt tid med ungene også :)

 

Ha en super dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Då var terassen nesten ferdigolja :) Det har ført til at eg ikkje har hatt tid til å trimme, men får sjå på arbeidet som trim :D

 

Matmessig går det ganske bra, men har vore veldig svolten til tider. Stabiliserer seg nok etter kvart B) Magen har fått alt for mykje mat i ferien så det er ikkje rart at den får litt sjokk... Litt sjokolade har det også blitt, men no trur eg alle ferie-restane er ute av skapet :) Heretter blir det berre godteri i helgane :D

 

Sognefjorden er forresten ein nydeleg fjord :) Sjølv bor eg ved Storfjorden, litt lenger nord :) Vi er utruleg heldige så bor i så vakker natur :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Linnis78

Så flott da, flinke er du!! :)

 

Jeg er også litt sulten, spesielt mellom frokost og lunsj, og mellom lunsj og middag. Men ser ofte på kvelden at jeg har spist for lite, så jeg tenkte å prøve å legge inn litt mer tidligere på dagen.

 

Det med godteriet kommer til å gå så fint! :) Stå på!!

 

Ja vi er heldige, og vi må bruke den flotte naturen vi har! :) Jeg har fått meg en god time ute i kveld, og i morgen har en god veninne utfordret meg på topptur etter jobb, så da får vi se.... :)

 

Jeg har skrevet et langt innlegg på den andre tråden min, så nå tar jeg kveld.

 

God natt, og god dag i morgen! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...