Gjest OleBrum Skrevet Juli 29, 2012 Rapporter Share Skrevet Juli 29, 2012 En deilig sommarferie er snart over! Har hatt ein super 10-dagers tur med familien til Stavern, Danmark og Oslo; vi har til og med hatt strålande ver No er det berre ei veke igjen av ferien, men kjenner at det skal bli litt godt å kome i normale rutiner igjen Ferie betyr oftast litt for mykje og litt for usunn mat og altfor lite trening.... Det har det i alle fall blitt for meg denne ferien Har tatt litt for mykje pause frå vektnedgangen min og vekta har dessverre gått litt opp igjen. Kanskje berre bra, for motivasjonen var laber før ferien etter å ha gått ned 14 kilo sidan august i fjor. No kjenner eg at motivasjonen er tilbake igjen Vekta viste 89.6 kilo når eg kom heim frå ferie, og eg har no begynt å få litt orden på mat og vassinntaket igjen Har også vore på 65 minutts stavgang i dag Noken fleire som vil vere med på ny innsats etter sommarferien? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest OleBrum Skrevet Juli 30, 2012 Rapporter Share Skrevet Juli 30, 2012 Då var kampen i gang igjen Mandag blir vegedagen min, og i dag viste vekta 88,8 kilo. Greit å sjå at vekta forandrar seg fort berre eg får orden på inntaket igjen Som signaturen min viser så er målet mitt å bli ca 80 kilo igjen. Litt usikker på kva som er trivselsvekta mi, sidan det er så lenge sidan eg var på trivselsvekt og at eg i tillegg er bedre trena enn før. Vi får sjå kvar vekta stoppar når eg er fornøgd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Linnis78 Skrevet Juli 30, 2012 Rapporter Share Skrevet Juli 30, 2012 Hei! Kjekt å se at det er flere som er igang etter ferien! Jeg er ny her inne, og sikkert litt i overtkant aktiv i starten, men syns d er så motiverende å lese om andre som er i samme situasjon og som står på, trass i at verden bugner av fristelser! Selv skal jeg ned minst 6 kg. i første omgang, og er veldig motivert så langt! Jeg vet at jeg har en tendens til å miste motivasjonen litt når jeg har vært flink lenge, og gått ned, og det straffer jo seg. Jeg har veiedag på onsdager, men snikveide i dag, og var på rett vei Masse lykke til med dagen i dag, og fristelsene som lurer.... Dette klarer du!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest OleBrum Skrevet Juli 30, 2012 Rapporter Share Skrevet Juli 30, 2012 Hei! Kjekt å se at det er flere som er igang etter ferien! Jeg er ny her inne, og sikkert litt i overtkant aktiv i starten, men syns d er så motiverende å lese om andre som er i samme situasjon og som står på, trass i at verden bugner av fristelser! Selv skal jeg ned minst 6 kg. i første omgang, og er veldig motivert så langt! Jeg vet at jeg har en tendens til å miste motivasjonen litt når jeg har vært flink lenge, og gått ned, og det straffer jo seg. Jeg har veiedag på onsdager, men snikveide i dag, og var på rett vei Masse lykke til med dagen i dag, og fristelsene som lurer.... Dette klarer du!! Så flott å sjå at du er på rett veg Er heilt sikker på at du klarer å ta av dei kiloa du ønsker Forumet her har i alle fall hjelpt meg gjennom hausten. Supert å kunne backe kvarandre opp Var litt usikker i starten på om eg klarte å vere ærleg på både oppturar og nedturar, men det har faktisk gått veldig bra Når vi har nedturar så er det så mange flotte folk som skriv positive kommentarar som gir motivasjon til å fortsette kampen I dag har det gått greitt med maten. Fall for fristelsen til å ta nokre sjokoladebitar, men har elles halde meg bra innanfor det eg skal. Har elles brukt masse energi på å pusse terrassen vår, men dessverre kom regnet akkurat når eg skulle til å olje den. Fekk også gått en tur på 1 time og 10 min Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Linnis78 Skrevet Juli 31, 2012 Rapporter Share Skrevet Juli 31, 2012 Så flott å sjå at du er på rett veg Er heilt sikker på at du klarer å ta av dei kiloa du ønsker Forumet her har i alle fall hjelpt meg gjennom hausten. Supert å kunne backe kvarandre opp Var litt usikker i starten på om eg klarte å vere ærleg på både oppturar og nedturar, men det har faktisk gått veldig bra Når vi har nedturar så er det så mange flotte folk som skriv positive kommentarar som gir motivasjon til å fortsette kampen I dag har det gått greitt med maten. Fall for fristelsen til å ta nokre sjokoladebitar, men har elles halde meg bra innanfor det eg skal. Har elles brukt masse energi på å pusse terrassen vår, men dessverre kom regnet akkurat når eg skulle til å olje den. Fekk også gått en tur på 1 time og 10 min Takk, ja jeg er spent på morgendagen! Utrolig kjekt å ha ett sånt forum, merker at jeg holder meg litt mer i skinnet når jeg skal inn her å rapportere! Men utrolig viktig å kunne rapportere både oppturer og nedturer ja, og da er det kjekt med posititve ord! Så flink du var i går da! Jeg hadde treningsfri i går, vi hadde besøk, så da måtte jeg holde meg i ro. Men i dag blir det langt tur Håper du får bra vær i dag så du får olja terassen din Hvor i landet holder du til? Ha en flott dag!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest OleBrum Skrevet Juli 31, 2012 Rapporter Share Skrevet Juli 31, 2012 I dag er det en litt dagen derpå dag... Er ganske støl etter pussinga i går Brukte nok litt uvante musklar der eg låg på alle fire og pussa. Har opphaldsver i dag, men terassen treng nok en tørkedag til før den kan oljast. Eg bor ikkje så langt frå Ålesund, i en av landets vakre fjordar Kor i landet held du til? I dag blir det litt hagearbeid og kanskje litt rydding i boda. Utruleg kva arbeidslyst som dukkar opp etter litt ferie Og sjølvsagt må eg på tur Ha en fin dag du også og lykke til med turen og veginga i morgon Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Linnis78 Skrevet Juli 31, 2012 Rapporter Share Skrevet Juli 31, 2012 Takk, jeg krysser fingrene for at begge deler går fint Ja det er sikkert ikke dumt med en tørkedag.... Jeg har beisa noen utemøbler i helga, og de var fortsatt ikke helt tørre i går kveld, så de får stå noen dager til. Vi får håpe på fint vær Godt å være litt støl da, det betyr jo at du har brukt nen muskler, selv om du ikke visste at de ekstisterte Jeg bor også ved en fjord, nærmere bestemt Sognefjorden, så da har vi jo mer til felles Ja rydding fungerer alltid godt når en kommer hjem fra ferie, jeg har fått gjort litt av hvert etter jeg kom hjem for en god uke siden.... I dag skal jeg først og fremst gå tur, og trene styrke, så får vi se om jeg rekker noe mer denne dagen Må få litt tid med ungene også Ha en super dag! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest OleBrum Skrevet August 1, 2012 Rapporter Share Skrevet August 1, 2012 Då var terassen nesten ferdigolja Det har ført til at eg ikkje har hatt tid til å trimme, men får sjå på arbeidet som trim Matmessig går det ganske bra, men har vore veldig svolten til tider. Stabiliserer seg nok etter kvart Magen har fått alt for mykje mat i ferien så det er ikkje rart at den får litt sjokk... Litt sjokolade har det også blitt, men no trur eg alle ferie-restane er ute av skapet Heretter blir det berre godteri i helgane Sognefjorden er forresten ein nydeleg fjord Sjølv bor eg ved Storfjorden, litt lenger nord Vi er utruleg heldige så bor i så vakker natur Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Linnis78 Skrevet August 1, 2012 Rapporter Share Skrevet August 1, 2012 Så flott da, flinke er du!! Jeg er også litt sulten, spesielt mellom frokost og lunsj, og mellom lunsj og middag. Men ser ofte på kvelden at jeg har spist for lite, så jeg tenkte å prøve å legge inn litt mer tidligere på dagen. Det med godteriet kommer til å gå så fint! Stå på!! Ja vi er heldige, og vi må bruke den flotte naturen vi har! Jeg har fått meg en god time ute i kveld, og i morgen har en god veninne utfordret meg på topptur etter jobb, så da får vi se.... Jeg har skrevet et langt innlegg på den andre tråden min, så nå tar jeg kveld. God natt, og god dag i morgen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar