Gjest rainara Skrevet August 2, 2012 Rapporter Share Skrevet August 2, 2012 Ligger på meny 2 og skal nå begynne å trene igjen etter sommerferien. Trener fast to ggr i uka med pulsklokke på høypulstimer på senter... skal jeg øke matinntaket?? med hva? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest frktroll Skrevet August 4, 2012 Rapporter Share Skrevet August 4, 2012 Foreslår at du prøver uten og ser hva som skjer. Kroppen vår er et finstemt instrument, men om du gir den for lite mat over lengre tid begynner du å "prestere dårligere" ved trening og i det daglige. Med det mener jeg at du føler deg slapp og trøtt. Men obs, obs! Om vi registrerer for mange treningskalorier (av uvitenhet eller andre grunner), og spiser de opp (les: spiser mer enn vi trener...), kan du risikere at vekta stopper opp fordi du spiser for mye. (Registrering med pulsklokke skal være ganske safe har jeg hørt. ) Hva med å legge til en eller annen proteindrikk om du vil spise mer? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar