Gå til innhold

Nok riktig fett


Gjest lmt53
 Share

Anbefalte innlegg

Hei!

Lurer på om noen har erfart samme type problem som meg B) jeg kan i løpet av dagen bli totalt tom for energi (blir helt sjelven), og det kommer så fort...lurer på om dette kan ha noe med at jeg ikke får i meg nok riktig type fett.Jeg ligger rundt 1500 kcal og spiser regelmessig utover dagen. Prøver med makrell i tomat og da er det bedre, men blir jo litt lei av det også etterhvert. Andre matvarer som noen kan anbefale som gir riktig type fett?

Håper på svar/ideer :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann!

 

Jeg opplever det samme noen ganger, men da har jeg rett og slett gått litt for lenge uten mat. Noen ganger skjer det raskere enn andre, men etter min erfaring har jeg i så fall fått i meg litt for lite proteiner forrige måltid. Kanskje. Jeg tenker jo ikke akkurat klart når "den store skjelven" kommer - da kaster jeg meg stort sett bare over det første og beste jeg ser å putte i munnen. :huh:

 

Jeg skal i alle fall prøve meg på litt mere makrell - det jo uansett sunt og godt. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann!

 

Jeg opplever det samme noen ganger, men da har jeg rett og slett gått litt for lenge uten mat. Noen ganger skjer det raskere enn andre, men etter min erfaring har jeg i så fall fått i meg litt for lite proteiner forrige måltid. Kanskje. Jeg tenker jo ikke akkurat klart når "den store skjelven" kommer - da kaster jeg meg stort sett bare over det første og beste jeg ser å putte i munnen. :huh:

 

Jeg skal i alle fall prøve meg på litt mere makrell - det jo uansett sunt og godt. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei og takk for hyggelig svar :) da er det flere som opplever samme problemet skjønner jeg :P Har lært meg å ha noe på lur i lomma (en bar el)når jeg er på mosjonstur - det gir en trygghet kjenner jeg. Er ikke artig å få den "store sjelven" når en er på tur B)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...