Gå til innhold

termin april


Gjest Milly2012
 Share

Anbefalte innlegg

Gjest Milly2012

Hei!

 

Er ei jente på 26 år, gravid med nr.2. Bor i Rogaland. Gikk opp mye i forrige svangerskap, da jeg satt for mye i ro og unte meg litt for mye mat. Har gått på GR-kurs i etterkant, og klart å ta av 10 kg. Skulle gjerne ha rukket å tatt av mer før nytt svangerskap, for har fremdeles 10 kg for mye. Men ønsker i allefall ikke å gjøre samme feilen som sist, men heller være svært bevisst på hva jeg putter i munnen denne gangen, gå med skritt-teller for å få nok skritt + ha 7 trimpoeng hver uke. Flere som vil være med å begrense vektoppgangen i svangerskapet?

 

Er riktignok bare 5 uker på vei, men håper og satser på at spiren sitter fast :)

 

Håper på svar!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...
Gjest babyflesk

Hei hei!

 

Jeg har termin i slutten av mars og er dermed snart 11 uker på vei... Her har vekta flydd til værs! Tør ikke veie meg for tiden.. Men når jeg har vært så kvalm så er det eneste som har hjulpet vært MAT. Æsj... Dette er min 3 graviditet, har gått opp 16-17 kg i de andre svangerskapene og ønsker egentlig at det kunne blitt litt mindre denne gangen... Men alt tyder på at det blir mer... Hadde vært kjempe bra om vi hadde klart å motivere hverandre litt...:) Jeg er forresten 33 år.

 

Hvordan er formen din om dagen da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...

Hei !

 

Lenge siden jeg har vært her inne nå, så kjekt med svar :)

 

Jeg er 12 uker om noen få dager, så da er jeg endelig ferdig med 1.trimester.

 

Det har ikke gått helt som planlagt ift mat og trim. Har vært mye kvalm, og da spist det jeg vil (kanskje ikke alltid like sunt). Og ikke har jeg trimmet særlig heller pga trøtthet, mye jobbing og begynnende bekkenløsning. Satt mye i ro pga bekkenløsning forrige sv.skap, så ser for meg at det skjer nå også. Har lagt på meg 2 kg siden jeg ble gravid. Hadde håpet å begrense meg til maks 6 kg opp, dvs at jeg selv ikke legger på meg - men kun babyen. Det er det legen har anbefalt, for hun anbefalte meg ikke å gå ned i vekt når jeg er gravid.

 

Hvordan går det med deg nå? Hvor i landet bor du?

 

Hei hei!

 

Jeg har termin i slutten av mars og er dermed snart 11 uker på vei... Her har vekta flydd til værs! Tør ikke veie meg for tiden.. Men når jeg har vært så kvalm så er det eneste som har hjulpet vært MAT. Æsj... Dette er min 3 graviditet, har gått opp 16-17 kg i de andre svangerskapene og ønsker egentlig at det kunne blitt litt mindre denne gangen... Men alt tyder på at det blir mer... Hadde vært kjempe bra om vi hadde klart å motivere hverandre litt...:) Jeg er forresten 33 år.

 

Hvordan er formen din om dagen da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...