Gå til innhold

Ny her!


Gjest Damen77
 Share

Anbefalte innlegg

Hei hei:)

 

Må si at det er med med en lettelse jeg endelig har tatt steget å meldt meg inn i Grete Roede klubben ..

Etter lang tids sykdom,masse medisiner og lite trening har jeg lagt på med 20 kilo siste året.. :(

 

Må si dette får utover selvtillit, selvfølelse og ikke noe kjekt i det hele tatt.. Men på den annen side har jeg vært gjennom mye, ble hjerte transplantert for ett år siden ,så jeg har for all del vært heldig !!, men nå må jeg ta vare på kroppen og forsøke å kjempe kampen mot kiloene så skal det bli så bra så :)

I og med at jeg går på relativt høye doser med prednison ,så ser jeg ikke for meg at jeg skal klare dette så veldig fort..men jeg har ikke tenkt å gi opp, så får vi se hvordan det går.

 

Jeg gleder meg til å bli kjent med flere her inne, slik at vi kan støtte hverandre og utveksle erfaringer underveis. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vilblisprek

Hei

 

Ny her jeg også.

Vil ned i vekt, men ikke minst så vil jeg bli sunn og sprek. Fastere i fisken :)

 

Er 32 år, og etter fem barn så har formen blitt ganske så slapp og kiloene har sneket seg på.

Men... nå er det slutt.

 

Høres ut som om du har vert gjennom en del ja.

Ønsker deg masse lykke til og håper du når målene dine. Håper vi kan motivere hverandre i tiden fremover. Jeg kommer ihvertfall til å trenge det :) Er nok en typisk sofaslave og godtegris, men nå skal jeg bli en sprek og blid trimtype. Håper jeg!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

 

Ny her jeg også.

Vil ned i vekt, men ikke minst så vil jeg bli sunn og sprek. Fastere i fisken :)

 

Er 32 år, og etter fem barn så har formen blitt ganske så slapp og kiloene har sneket seg på.

Men... nå er det slutt.

 

Høres ut som om du har vert gjennom en del ja.

Ønsker deg masse lykke til og håper du når målene dine. Håper vi kan motivere hverandre i tiden fremover. Jeg kommer ihvertfall til å trenge det :) Er nok en typisk sofaslave og godtegris, men nå skal jeg bli en sprek og blid trimtype. Håper jeg!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff bare roter innpå her jeg, :) , he..he.. Ja godt å lufte tanker og erfaringer med noen andre " nybegynnere" :P

Så langt føler jeg det går greit med å telle kalorier og sette opp dags meny å sånn,+ at en blir mer motivert for å trene litt ekstra når man er flink med hva man putter i munnen :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vilblisprek

Roter rundt her jeg også, det blir vel litt slik til å begynne med.

 

Jeg har vert noenlunde flink med maten til nå, ser at jeg kunne trenge å få i meg litt mer grønnsaker.

 

Trimmen derimot er det lite med, men jeg satser på å bli mye bedre på det når barna begynner på skolen igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...