Gå til innhold

Min kamp


Gjest AWF75
 Share

Anbefalte innlegg

Jeg prøver meg litt i dette forumet, er helt fersk på slikt.... Er snart ferdig med kurs nr 2, lokalt kurs før sommeren og nettkurs nå i sommer. Har SNART gått ned 10 kg, og er superfornøyd med det. Gikk opp 0,6 kg til forrige veiing, og det er jo selvfølgelig skikkelig kjipt, men det har vel sine grunner..... Opplever at det virker hakket tyngre om dagen, er en del sulten og har hatt mer søtsug....Jeg har vært veldig flink de foregående ukene, har nesten ikke rørt søtsaker og chips. Trening var en bøyg for meg, men nå klarer jeg stort sett 10 trimpoeng hver uke, og jeg syntes faktisk det er gøy!!!!

Planen er å gå ned totalt 30 kg.....Høres syyyykt mye ut nå, men det går nok tilslutt. Er veldig spennende å følge dere her inne, motiverer til å fortsette med de gode vanene ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heeii!!

 

Velkommen inn i forumet! Eg og er fersk nett no. Det vil si at eg var veldig aktiv her for noen år sida, så ble det stopp, masse vektoppgang og no sist graviditet og alt sånt.. Men no er eg tilbake, og finner ingen av mine gamle "venner" her, så kjekt å skrivast med nye folk ;)

 

Eg var 104 kg da lillebroren kom ut i april, og dei 9 første kiloene rant av. Men så sa det stopp. Så eg har satt min startvekt på 95,5, som var vekta mi da eg satte skikkelig igang med trening og kosthold. No 2 måneder senere er eg 9 kg lettere :) Men har 21 kg igjen!! Men viss vi teller fra 104 har eg ca. 40 kg som skal av ;)

 

Søtsug kjenner eg til du! Har det veldig ofte, men ikkje kver dag heldigvis! Hjelper å ta seg en nutrilett da, eller en kavring med smør og skinke, eller bare en god og salt hamburgerrygg (skinke) :) Drikk masse vatn, det hjelper mot både svolt og søthunger.

 

Ellers da? :) Har du satt deg noen delmål? Eg hadde mitt første på 90 kg, og premien var da frisørtime og manikyr. Og det gjorde eg :) Neste delmål er 85 kg, men veit ikkje ka eg skal ha som premie på det? Og det er bare 1,5 kg unna!

 

Så bra at du syns det er blitt gøy å trene!! Det syns eg også :) Er bare dørstokken heime som er fryktelig høg!! ;) Men eg har vert veldig flink, om eg må si det selv, i det siste :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Det var hyggelig med et svar :)! Det høres ut som vi er ganske like, hva vekt angår... Jeg startet på 100,5 og har nå klart å karre meg ned til 90,5! Jeg har vært litt dårlig til å premiere meg selv, kunne jo være en gulrot det ;).

Mitt neste delmål nå er også 85 kg, og det virker ikke like uoppnåelig lenger, det er leeeeenge siden jeg så det tallet på vekta gitt. Jeg har igrunnen alltid vært ei stor jente, men det toppet seg nok for meg også etter to tette barnefødsler.

Mange fine råd du kom med med tanke på søtsug, det er så mange fristelser der ute. I sommer har jeg hatt helt dilla på ananas, det har nok hjulpet meg over det verste.

Har du kommet fremt til noen belønning for oppnåelsen av ditt neste delmål da? Det trenger jo ikke være noe kostbart, kanskje skaffe barnevakt og ta en piknic i det fri med din kjære ;).

Hadde vært spennende å følge deg videre!! Masse lykke til!

A

weight.png

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Nå nærmer jeg meg slutten på kurs nr to, jeg har stått stille den siste tiden og det er skikkelig frustrerende!!! Det fører av en eller annen grunn til at jeg småspiser mer, får i meg mer søtt og så er den onde sirkelen igang. Bestemte meg i begynnelsen av uka at jeg tar et nettkurs til, og da steg motivasjonen litt.

Nå som ferien er slutt er det også verre å komme seg ut å trene, er så sliten når jeg kommer hjem. MEN det må bli en slutt på det også, treningen er alfa og omega for meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...