Gå til innhold

Trenger en eller flere slankevenn(er)


Gjest LindaPinda83
 Share

Anbefalte innlegg

Gjest LindaPinda83

Hei! :)

Noen som har lyst å bli slankevenn(er) med meg? Syns det er en god motivasjon å ha noen å slanke seg sammen med.

Jeg gikk ned 15 kg med Roede klubben for 3 1/2 år siden. Fikk meg kjæreste og la på meg hele 20 kg. Ble fort gravid og la på meg enda 20 kg!

På siste svangerskapskontroll veide jeg 132 kg og hadde svangerskapsdiabetes

Nå veier jeg 103 kg og har ikke lenger diabetes, men er jo veldig i faresonen for å få det igjen. Målet mitt er å gå ned ca 30 kg. Har tidligere gått på lavkarbo. Kiloene raste ned, men jeg ble matlei og legen anbefalte meg å ikke gå for lenge på det.

Derfor har jeg nå meldt meg inn her igjen for å slanke meg på en sunn måte.

Trener styrke,zumba og spinning 3-4 dager i uken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

 

Så kjekt at flere starter nå. Jeg opprettet min egen tråd i dag tidlig, og håper vi kan følges utover høsten. Vi er omtrent like nå ser jeg, og det er jo kjekt.

 

Mette

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest LindaPinda83

Ja det er vel den rette tiden å starte nå, etter sommerens utskeielser :)

Da kan vi jo motivere hverandre utover høsten. Jeg er veldig motivert for dette nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!!

 

Eg vil gjerne vere slankevennen din :lol: Viss navnet ditt tilsier ditt fødselsår er vi like gamle også :)

 

Eg veide på mitt meste 104 kg, det var den dagen lillebroren ble født. No har eg gått ned til 86,5 kg!! :rolleyes: Føler meg godt i gang. Trener styrke 3 ganger i veka, går trilletur kver dag, og prøver å få til en fjelltur kver helg. Spiser ofte og lite, selv om eg kunne ønske eg kunne stappe i meg masse heile tida :P Men er vel en vanesak!

 

Du er jo flink å trene du også! Godt på vei da :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...