Gå til innhold

PREMIERE PÅ SLANKEKRIGEN PÅ "FEM" I MORGEN DERE!!!


Gjest Fjelljenta
 Share

Anbefalte innlegg

Gjest Fjelljenta

Gleder meg som en unge til det begynner igjen i morgen. Andre som er faste "BiggestLooser" tilhengere her?

 

Jeg tenker at klarer de, så klarer jammen jeg og. Og jeg er blir hver gang, for hver sesong som går så glad for dem som klarer å redde livet sitt...

 

Jill og Bob.... Skulle gjerne hatt dem her!!! B) Hadde vært knall hardt, men fy søren!

 

Nei, dette er ren kilde til motivasjon! :D Gleder meg til kl 21.00 på FEM på førstkommende tirsdag. WEEEEEE.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
Gjest embla123

Gleder meg som en unge til det begynner igjen i morgen. Andre som er faste "BiggestLooser" tilhengere her?

 

Jeg tenker at klarer de, så klarer jammen jeg og. Og jeg er blir hver gang, for hver sesong som går så glad for dem som klarer å redde livet sitt...

 

Jill og Bob.... Skulle gjerne hatt dem her!!! B) Hadde vært knall hardt, men fy søren!

 

Nei, dette er ren kilde til motivasjon! :D Gleder meg til kl 21.00 på FEM på førstkommende tirsdag. WEEEEEE.....

 

Definitivt mitt yndlingsprogramm også ;)

 

Trener faktisk med Jillian hver dag jeg ;) Blir helt utslitt ;) Sjekk ut youtube, så kan du trene med Jillian du og!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...