Gå til innhold

Jente 24 på sin lange ferd!


Gjest haypergirl88
 Share

Anbefalte innlegg

Gjest haypergirl88

Hei jeg er ei jente som skal ned mine siste kg på 14,9kg lang vei igjen å gå, jeg går ikke noe kurs men har gjort det før så kan opplegget ut og inn!

 

Jeg starta egentlig i fjord men har vært veldig sånn som har gått opp og ned den tiden, men litt over 6kg er borte og det er jeg glad for!

 

jeg er foresten jente på 24år.

så om du vil henge deg på så er det greit :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Katrine00

Hei jeg er ei jente som skal ned mine siste kg på 14,9kg lang vei igjen å gå, jeg går ikke noe kurs men har gjort det før så kan opplegget ut og inn!

 

Jeg starta egentlig i fjord men har vært veldig sånn som har gått opp og ned den tiden, men litt over 6kg er borte og det er jeg glad for!

 

jeg er foresten jente på 24år.

så om du vil henge deg på så er det greit :)

 

 

Hei!

 

Så flink du har vært når du har mistet 6 kg :) Da er det bare til å fortsette med de gode vanene!.

 

Jeg er en jente på 19 år, som også tidligere har deltatt på Grete Roede-kurs, så jeg vet at dette fungerer!! Nå har dessverre kiloene sneket seg tilbake igjen over tid, og målet mitt er å gå ned ca 4-5 kg.. Nå er et nytt semester ved studiene og fotballtreningene i gang igjen, så motivasjonen for å kvitte seg med de "ekstra" - er her!!

 

Hadde vært kjekt å kunne dele motivasjonstips, oppturer og nedturer sammen med noen. Gjerne oppskrifter også :)

 

Jeg har veiedag på søndager, hva med deg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Share

×
×
  • Opprett ny...