Gjest silvia Skrevet August 8, 2012 Rapporter Share Skrevet August 8, 2012 Skal begynne på kurs (igjen) den 28 august lurer bare på om det er en App til ipad eller om det kommer ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Roskva Skrevet August 9, 2012 Rapporter Share Skrevet August 9, 2012 Skal begynne på kurs (igjen) den 28 august lurer bare på om det er en App til ipad eller om det kommer ? Det finnes ikke ennå, men vi er mange som etterlyser det!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ruth01 Skrevet August 10, 2012 Rapporter Share Skrevet August 10, 2012 Det finnes ikke ennå, men vi er mange som etterlyser det!! Ja! Henger meg på denne, en app til iPhone og Ipad hadde gjort registreringen enda enklere! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest lovestea Skrevet August 28, 2012 Rapporter Share Skrevet August 28, 2012 Ja, jeg vil også ha app Vanskelig å registrere når man bare kan gjøre det på pc! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Missoki Skrevet August 28, 2012 Rapporter Share Skrevet August 28, 2012 Jeg har lagret min side på telefonen. Da er det lett å registrere på tur Går i allefall fint med htc telefoner. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Nuski Skrevet August 31, 2012 Rapporter Share Skrevet August 31, 2012 Ja til app for både windows telefoner og iphone! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar