Gå til innhold

Kan man få forklaring på kosthold scoret?


Gjest Victori
 Share

Anbefalte innlegg

Hei!

 

Har akkurat bestilt gullmedlemskap.. og jeg får skikkelig dårlig score!

 

Syns ikke jeg er så ille selv da men... Men ser jo jeg er laaangt under kaloriene jeg skal ha.. Det hadde jeg aldri trodd! Men det eneste jeg mangler utenom dette er frukt, så skjønner ikke hvorfor det er så veldig lavt..

 

Men ja, er det noen sted som forklarer litt mer utdypende hva som er feil, hva som bør gjøres annerledes etc....? (annet enn figurene som viser de forskjellige mengdene) Eller er det kanskje det som kalles kurs. ;)

Vurderer og melde meg på et, men får prøve meg litt frem på egenhånd først tror jeg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:)

Hei!

 

Har akkurat bestilt gullmedlemskap.. og jeg får skikkelig dårlig score!

 

Syns ikke jeg er så ille selv da men... Men ser jo jeg er laaangt under kaloriene jeg skal ha.. Det hadde jeg aldri trodd! Men det eneste jeg mangler utenom dette er frukt, så skjønner ikke hvorfor det er så veldig lavt..

 

Men ja, er det noen sted som forklarer litt mer utdypende hva som er feil, hva som bør gjøres annerledes etc....? (annet enn figurene som viser de forskjellige mengdene) Eller er det kanskje det som kalles kurs. ;)

Vurderer og melde meg på et, men får prøve meg litt frem på egenhånd først tror jeg..

 

Hei

Har du drukket alt vannet. Melk/yougert er viktig. Så bør du nok ha hake på alt, og nærme deg kalorimålet. Da greier du 10 i score. har klart det selv nå flere dager etter hverandre.

Lykke til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for svar! :)

 

Tok en yoghurt nå så da kom jeg opp på 5,3.. Hehe... Og vann er ok, vitaminer og 2 hjerter.

Men jeg ser at jeg ligger nok under på det meste.. og 500 for få kalorier.

 

Nytt forsøk i morgen!

 

Men nå er jo klokka over åtte... Bør man da bare tenke at, jaja så ble det de kaloriene, eller tar man et par knekkebrød til for og fylle på. Skikkelig ny på kaloritelling! :)

 

Og grattis med 10 i flere dager! Så bra!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Hvor leser dere av kostholdspoengene?

 

Og hva oppnår man med det?

 

Hilsen fersking. :rolleyes:

 

Du finner den på høyre side der du registrer maten.

Den viser hvor god sammensettningen av ditt kosthold er. Får den farge er det bra, får du 10 i score er det topp.

Lykke til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...