Gjest MammantilMatheo Skrevet August 8, 2012 Rapporter Share Skrevet August 8, 2012 Syns denne er vanskeligst... er det noen som har gode tips til hjertevennnlige mat varer, kan gjerne være mellom måltider og "snacks" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest glars Skrevet August 9, 2012 Rapporter Share Skrevet August 9, 2012 Syns denne er vanskeligst... er det noen som har gode tips til hjertevennnlige mat varer, kan gjerne være mellom måltider og "snacks" Nøtter Men obs obs. Ikke så mye , der er mye kalorier ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest MammantilMatheo Skrevet August 9, 2012 Rapporter Share Skrevet August 9, 2012 Nøtter Men obs obs. Ikke så mye , der er mye kalorier ! Nøtter kan jeg. Ja det er sinnsykt hvor mye kcal de har. Valnøtter er jo verre en sjokolade med tanke på str.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest MaSt80 Skrevet August 9, 2012 Rapporter Share Skrevet August 9, 2012 Majones faktisk... Ble kjempeoverasket når jeg oppdaget det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest glars Skrevet August 9, 2012 Rapporter Share Skrevet August 9, 2012 Har dere smakt Confecta kakao. Smaker syndefult men bare 26 kal. pr kopp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tonia04 Skrevet August 9, 2012 Rapporter Share Skrevet August 9, 2012 De fleste produktene fra Denja og Vita er også hjertevennlige Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest MammantilMatheo Skrevet August 10, 2012 Rapporter Share Skrevet August 10, 2012 Nå er jeg av den typen som ikke er spesielt glad i majones. Men på listen min har jeg nå Nøtter Laks Denja og Vita produkter, er nok fordi det inneholder litt flerumettede oljer i produktene Så burde jo være litt å velge mellom. Men tar gjerne flere tips Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Victori Skrevet August 10, 2012 Rapporter Share Skrevet August 10, 2012 Heisann! Liker du makrell i tomat da.. ? Eller fiskekaker.. Varmrøkt markrell. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest MammantilMatheo Skrevet August 10, 2012 Rapporter Share Skrevet August 10, 2012 Heisann! Liker du makrell i tomat da.. ? Eller fiskekaker.. Varmrøkt markrell. Jeg hater makrell i tomat. Det klarer jeg ikke, å ikke majones, og laks det tvinger jeg i meg fordi det er sunt... Men ellers er jeg alt etende... Men tydelig jeg sliter litt med dette hjertevennlige Denja salatene er det noen jeg liker... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Spipp Skrevet August 10, 2012 Rapporter Share Skrevet August 10, 2012 Ikke glem olivenolje Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest MaSt80 Skrevet August 10, 2012 Rapporter Share Skrevet August 10, 2012 Soft flora også Tynt lag på brøskiva er nok Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar