Gå til innhold

Vil du være min motivasjonsvenn?


Gjest soleika
 Share

Anbefalte innlegg

Hei!

 

Uke 1 her, og søker likesinnede venner - helst noen som jeg kan "veie meg sammen med" hver uke..

 

Startet på mandag, er 43 år, har to barn på 9 og 4,5.

 

Planen er å gå ned mellom 6 og 10 kilo. Første delmaål er høstferien - ned fem kilo til det. Det er 1. oktober.

Når jeg dette målet, så kan jeg velge om jeg vil fortsette eller ikke.

 

Største utfordring for meg:

- trim

- drikke vann (!)

- Er ikke så glad i godis, men liker vin, god fet mat og gode oster..

 

Hvem er du!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Jeg vil gjerne være din venn.

Holder på med den 4 .uka mi og har gått ned over 3 kg. 5 kg til 1. oktober klare du fint.

Tar du kurs eller er du på egenhånd? Jeg tar nettkurs.

 

Som deg er jeg veldig glad i ost og vin, det er min svakhet. Har en ganske sosial vennekrets og der er ofte treff med ost og vin.

Vann og trim går veldig bra for meg, men kursleder mener jeg bør spise mer fet mat.

Kansje vi har noen tips og gi hverandre.

Jeg skal ned 12 kg til, men har ikke satt noen tid. Går jeg ned en halv kg i uka er jeg fornøyd. :rolleyes:

 

Skal vi heie på hverandre ? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

 

Det høres strålende ut. Jeg vil gjerne heie på deg!

 

Så bra at du allerede har gått ned tre kilo! Kvartveis til målet, da ;)

 

Jeg har tatt et nettkurs før, i 2007, men nå prøver jeg å klare meg på egenhånd. Den gangen måtte man melde seg på kurs for å få tilgang til Roede-klubben.

 

Tror vi har omtrent de samme utfordringene...

 

Hvordan gjør vi det? Finnes det noen personlig melding-funksjon her, eller?

soleika

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vilblisprek

Hei

 

Vil gjerne være venner :) Har vert medlem en stund uten at jeg egentlig har gjort noe. Startet skikkelig på mandag. Da ryddet jeg i klesskapet og måtte pakke vekk masse klær som var for små. Da innså jeg (heldigvis) at noe måtte gjøres.

 

Jeg er 32 år og har fem barn på 13, 11, 8, 7 og snart 6 år.

 

Jeg vet ikke helt hvor mye jeg vil ned, vil helst bli sunn og sprek. Mer fast i fisken. Men jeg tror egentlig jeg burde sette meg et mer fast mål. Så det kommer nok.

 

Den største utfordringen for meg er:

Trim -jeg er en typisk sofaslave

Drikke vann -jeg kuttet ut brus for saft, og nå skal saften bort også.

Søte saker -spesielt på kveldene

 

Jeg trenger å prøve skikkelig denne gangen. Har prøvd før også, men gir så lett opp med en gang det ikke går så bra. Nå håper jeg at noen nye venner kan hjelpe meg å holde motet oppe!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

 

Det høres strålende ut. Jeg vil gjerne heie på deg!

 

Så bra at du allerede har gått ned tre kilo! Kvartveis til målet, da ;)

 

Jeg har tatt et nettkurs før, i 2007, men nå prøver jeg å klare meg på egenhånd. Den gangen måtte man melde seg på kurs for å få tilgang til Roede-klubben.

 

Tror vi har omtrent de samme utfordringene...

 

Hvordan gjør vi det? Finnes det noen personlig melding-funksjon her, eller

 

 

Jeg tror det er personlig melding når vi trykker på innboks på den røde linja. Deretter ny melding , og finner navnene våres. Jeg prøver med en test på dere.

Gi tilbakemelding om det går <_<

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Hei. Jeg vil veldig gjerne være motivasjonsvenn med deg. Jeg er veldig ny her og setter pris på noen som kan være med på å heie meg frem og motsatt. Skriv gjerne brev til meg om du har lyst.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

 

Uke 1 her, og søker likesinnede venner - helst noen som jeg kan "veie meg sammen med" hver uke..

 

Startet på mandag, er 43 år, har to barn på 9 og 4,5.

 

Planen er å gå ned mellom 6 og 10 kilo. Første delmaål er høstferien - ned fem kilo til det. Det er 1. oktober.

Når jeg dette målet, så kan jeg velge om jeg vil fortsette eller ikke.

 

Største utfordring for meg:

- trim

- drikke vann (!)

- Er ikke så glad i godis, men liker vin, god fet mat og gode oster..

 

Hvem er du!

Jeg er TVtitter som du skjønner er min største uvenn TV en. Det er så lett når du kommer hjem fra arbeid og bare sette seg ned og titte på TV. Spiser mye om kvelden for å holde meg våken. Målet mitt er å gå ned 7 kg til jul, men helst vil jeg at de skal være vekk i morgen. Skal vi hjelpe hverandre med vekt + å gå en tur hver dag hvis du har tid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...