Gå til innhold

Kan jeg klare det?


Gjest tykkblirtynn
 Share

Anbefalte innlegg

Gjest tykkblirtynn

Heisann!

 

Jeg er en jente på snart tredve som ønsker en noe smekrere kropp!

Har slanket meg for mange år siden på GR med et godt resultat. Har de siste månedene/året gitt litt f*** og vet ikke hva jeg veier. Jeg vet at jeg iflg BMI bør under 72 kg, og drømmer derfor om å møte sommeren 2013 med en kropp på 70-blank.

 

Jeg har satt førstkommende mandag som startdato. Gruer meg til å komme på vekta mandagmorgen, da kommer fakta for en dag.

Jeg kjenner jo på kroppen og klærne at det er en del kilo, men det er liksom litt skummelt å se tallet :o

 

Jeg skal gjøre jobben på egenhånd. Velger å ikke følge kurs da jeg har et par 'gamle' bøker liggende. Jeg vet hva som kreves, og jeg har greidd det en gang før.

 

Før var jeg en slank og aktiv jente, og det er det jeg drømmer om igjen. Jeg liker trening, og elsker å være i god form. Av trening er jeg ganske glad i aerobic/step, sykling/spinning, gåinge og jogging. Likte godt styrketrening før i tiden, da jeg var slankere, nå kan jeg ikke fordra det...

 

Planen fremover er å kutte drastisk ned på sukkerinntaket, øke mengden trening, både kondisjon og styrke. Må nok til begge deler om man skal få et vellykket og langvarig vekttap. Har lest en del om intervaltrening og effekten av det, må si jeg syns det virker spennende. Kommer derfor til å satse på å komme igang med interval både på kondisjons- og styrkedelen!

 

Da var planen klar, da er det bare få med hodet! Men jeg tenker at siden jeg nå har tatt steget hit inn i forumet, så er det ingen vei tilbake.

 

La dette være en bindende avtale for å få kroppen fra tykk til tynn!

 

Andre forholdsvis nye med omtrent samme målsetting? Da er det hyggelig om du vil joine meg dette kommende året ;)

 

:) tykkblirtynn :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser ut som vi har noenlunde samme målsetting, metode og tidsperspektiv, så her kan kanskje jeg følge med? :)

Jeg har ferie frem til mandag 20. august og er mye frem og tilbake, opp og ned, til den tid, så jeg tar det litt piano i føringene frem til da.

Men jeg har per i dag 17 kg som skal bort til neste sommer og de skal fjernes med en kombinasjon av bedret kosthold og trening.

 

For å holde fokuset oppe har jeg satt meg et konkret mål for treningen også, og det er å sykle et lokalt sykkelritt på snaut 17 mil. Så når startskuddet går 1. juni 2013 skal jeg stå på startstreken i god form og veie 78 kg :blink:

Det er langt frem, både form- og vektmessig, men ved å ta et steg av gangen og ha kontinuitet i treningen så tror jeg det skal være mulig.

 

Jeg opprettet kontoen her inne på GR for leeeeenge siden, omtrent samtidig som jeg tegnet medlemskap på treningsstudio, men det var ikke nok å bare melde seg inn :wub: så nå MÅ jeg komme seriøst i gang, og ikke utsette alt til i morgen!

 

Så jeg stilte meg vel samme spørsmål som deg; Kan jeg klare det? og svaret er JA!

Vi får iallfall gjøre så godt vi kan, og da blir det bra da :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest tykkblirtynn

Hei, wipm!!

Flott at du vi være med meg, det blir gøy å være to. Målet er det samme, og metoden er også den samme, tenker jeg. Mer trening og mindre sukker!

Så fint at du vil gå fra støttemedlem til aktiv medlem..hehe.. Viktig steg i rett retning ;)

 

Så moro med et slik treningsmål. Høres veldig motiverende ut!

 

Om vi kan klare det? JAAA, VI KAN DET!!! Jeg har bestemt meg, for nå er nok NOK! Gruer meg noe forferdelig til veiing mandag. Vurderer og droppe det, men det kan jeg ikke, må jo ha en startvekt. Jeg kjenner jo på meg at jeg er aaaaaalt for tung. Klærne passer ikke lenger, flere og flere klær blir trange. Og formen er elendig! Blir godt å komme i bedre form og få en lettere kropp!

 

Jeg liker å tenke på helsegevinsten og livskvaliteten! Utseendedelen er en bonus, men også viktig for selvfølelsen siden jeg ikke greier å bli tilfreds med meg slik jeg er i dag. Da er det viktig å gjøre noe med det!!

 

Nå er det OL, så en feriedag igjen, før det er tilbake til hverdagen mandag!

 

Gleder meg til å følge deg, wipm!

 

Ha en god helg :) Kos deg i finværet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest tykkblirtynn

Fantastik søndag i norsk sommervær B)

 

Må innrømme at jeg grugleder meg til i morgen, men er absolutt klar for startskuddet! Skal bli så deilig å komme igang. Regner med at kroppen vil føles bedre når man kommer godt igang med trening og sunn mat!

Tror ikke morgendagens veiing blir bra... :unsure:

 

Må også innrømme at jeg tar en skikkelig filmkosekveld med min bedre halvdel nå med freia og kims som selskap.

Skal nyyyyte de siste smulene av godis på en lang, lang stund :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Går litt sånn og venter på å komme i gang jeg også :rolleyes:

Jeg starter som sagt ikke før neste mandag, men rusler regelmessig på vekten, om ikke annet enn for å få bekreftet skuffelsen.

Drar på hytten i morgen og blir noen dager, så hjem og feire en 40-årsdag til helgen, så smeller jeg i gang med regelmessighetene den 20. :D

Lykke til i morgen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ninjafrue

Hallo du, og lykke til med veiing. blås i det tallet. det betyr fint lite, det er kun historikk (summen av gale valg over tid). nå er det ny plan og nye muligheter. jeg har mye av det samme opplegget som deg, ser jeg. ikke kurs. kan "alt" om mat og kalorier, det er å stå imot trang til søtsaker når det røyner på som er min utfordring. jeg er også glad i å trene, men har for tiden en skade som gjør at den eneste treningen som fungerer for meg er å gå. og det har jeg oppnådd gode resultater på. jeg merker på helsen at jeg har gått ned noen kilo, men jeg har et godt stykke igjen, og jeg er i en sårbar fase. så hiver meg gjerne på og støtter deg. jeg har egen tråd her, velkommen innom.

 

spørsmålet i tråden din må du omformulere til en statement. klart du kan klare det! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Knuffels

Heisann!

 

Er det lov å slenge seg med her? Er ei jente på snart 34 år. Litt usikker på hvor mye jeg veier nå, men tipper rundt 83-84 kg. Er 174 cm høy. Tenker at ca 72 kg er et greit mål.

 

Jeg går på vekten i morgen tidlig, og så er det full skjerpings! Skal ærlig innrømme at jeg synes det er skikkelig vanskelig å gå ned i vekt, vet ikke hvor mange ganger jeg har tenkt at "nå, nå er det nok", men så sklir det ut igjen etter kort tid... Gikk ned 8-9 kg for en del år siden, og har heldigvis ikke gått opp så veldig mye siden det, men det er sååå vanskelig å få det til igjen. Jeg vet godt hva som må til, men problemet sitter i hodet mitt, rett og slett... Men nå skal jeg ta tak! Tror kanskje det vil hjelpe å ha noen å "stå til rette for" her. I tillegg har jeg fått beskjed fra legen om at jeg bør ned, pga problemer med hoftene. Det burde virkelig være god nok grunn.

 

Trening har jeg alltid vært glad i, har drevet med jogging, aerobic, styrke etc... Men dette har jeg fått restiksjoner på pga disse hersens hoftene. Så det eneste jeg får lov til er å gå turer, og det må ikke være på asfalt... Ganske tungvint, men må jo bare innrette seg etter det som best man kan. Kan jo få opp pulsen ganske godt hvis man går i motbakker, så får satse på det!

 

Nei, dette ble mye jabbing fra meg. Håper det er ok at jeg henger her med dere. Skrives vel etter veiing i morra da!

 

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest tykkblirtynn

God morgen alle sammen! Solen skinner, og jeg, og dere, er klare for en livsstilendring som vil vare B)

 

Du er der jeg har vært de siste ukene, wimp. Har planen klar og grugleder seg litt både for vekten og å komme igang. Jeg ville heller ikke begynne i ferien, i frykt for at det ikke ville gå. Dessuten er det deilig å kunne kose seg i feriene. det er ikke det man gjør i ferien som gjør at vi er her vi er, det er det vi gjør mellom feriene! Men nå er hverdagen her, og mentalt er jeg klar kjenner jeg. Kos deg siste ferieuken, og velkommen med veiing og oppdateringer når startskuddet ditt går neste mandag :)

 

Velkommen til dere, ninjafrue og knuffels! Flott at dere vil være med oss!

 

Skal innom å lese i tråden din, ninjafrue. Du har helt rett i at tallet betyr fint lite, men det er en grei rettepinn på at man er på riktig vei. Gåturer hadde jeg god effekt av for noen år siden da jeg gikk ned en del kilo, det er fin trening. Og med noen motbakker gjør det virkelig susen :) Så flott at du er igang og at du merker det på helsen, det er det som er viktigst. Tenke på kroppen vår, å ta godt vare på den :) Min store svakhet er også helt klart søtsaker, og trangen til å bøtte innpå og kose seg! Nå må jeg ta meg skikkelig sammen, og avsukre meg selv! Velkommen hit, gleder meg til fortsettelsen :)

Og ja, KLART JEG SKAL KLARE DET!!! ;)

 

Velkommen til deg også, knuffels! Ja, det er vanskelig! Og det sitter i hodet, er ikke hode med er det bare la være for da går det ikke uansett. Den hardesete jobben er det mentale. Men sammen skal vi greie det :) Må innrømme at det ikke er så moro å ta på shorts og singlet... :( Men neste sommer er det bedre!

Så vondt med den hoften din. Men se på det som en motivasjon, og siden legen din anbefalte vektnedgang er kanskje sjansene store for at hoften bli bedre når kroppen blir lettere? Det setter jo begrensinger på treningsvariasjonen. Og når du ikke får gjøre det du liker aller best, da må man liksom tenke nytt! Har du prøvd sykling og svømming? Jeg liker å sykle, god treninge og moro! Svømming er jeg også glad i, men bor på et sted der det bare er et lite basseng i hallen som er åpent for bading 1 gang i uke. Så her er ikke bademulighetene store... Gleder meg til å følge med deg, også! Og nå er vel vekten klar??

 

Det er iallefall min, og jeg må si jeg er mektig overrasket over hvor tung jeg er. Har nok aldri vært så tung før, utenom graviditet. Ikke veldig moro å se tallet, men nå er det her og startskuddet har gått!

Vekten var i dag 92,9!!! Liker det ikke i det hele tatt :-( Men det er jo det jeg skal gjøre noe med da!

 

Har prøvd å satt opp noen mål.

Hovedmålet er 70,0 kilo til neste sommer!

Delmål 1 er å komme under 90 til 3.september!

 

Vektregistrering:

13.august: 92,9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sirkus85

Hei og hopp :)

Håper jeg kan slenge meg på med dere?

Jeg er ei jente på snart 27 år som ønsker å ta av en del kg! Har siden 9.april tatt av meg 7,2kg og er veldig fornøyd med det :) MEN.... så kom ferien gitt og jeg spratt opp igjen 1 kg... Ikke så ille egentlig, men strek i regninga for min del. Jeg har også veiedag på mandager og i dag veide jeg 89,1kg. Mitt neste delmål er 84kg og mitt hovedmål er 74 kg innen sommeren 2013 :) Så vi har jo omtrent samme mål alle sammen.

 

Gleder meg til å følge dere alle på veien nedover! :D

 

Ha en strålende dag i sola B)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Knuffels

God formiddag!

 

Gikk på vekten i morges, og den viste 82,6 kg. Ikke så hakkende galt, hadde forventet verre faktisk... Så nå er jeg i gang! Hadde meg en god gåtur i skogen i går, og har hatt en litt kortere i dag. Maten har det også gått bra med foreløpig, men det skulle vel bare mangle, klokka er jo bare halv to! Haha! Er kveldene som er verst for min del, særlig når mannen jobber kveldsskift og det gjør han i dag... Men nå er jeg godt motivert så i kveld skal det gå bra!

 

Joda, tykkblirtynn, hoftene blir nok litt bedre når jeg går ned i vekt, så det er jo motivasjon i seg selv. Jeg har drevet litt med spinning tidligere, men det er visst heller ikke noe greit nå, blir for mye ensidig belastning. Svømming er veldig bra, men her er det også bare et lite basseng som er åpent ei gang i uka, så det blir liksom ikke noe av det.

 

Velkommen til deg Sirkus85! Du har jo vært kjempeflink allerede, så dette kommer du garantert til å klare! Veldig moro at vi er flere med ca samme mål da.

 

Ha en fortsatt flott dag alle sammen! Siste feriedagen min i dag...

 

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ninjafrue

:) er det noen som har ferie fremdeles? sukk, så deilig.

jeg ser selv at hverdagsstress bidrar til mer godterispising for min del, klarte meg veldig bra i ferien da jeg kunne legge opp dagen annerledes. og dette med å spise når man er aleine hjemme, vet jeg "alt" om. men det var før det, ikke nå ;)

 

vi er i alle fall enige om at det psykiske er det tøffeste å håndtere, og at det er veldig lett å legge på seg - vanskeligere å gå ned. jeg tror at folk som aldri har vært overvektige, ikke aner hvilken byrde det kan være. men på den andre siden; jeg kjenner folk som er for tynne, og som lider like mye under det. mange av dem får kommentarer også: nå ser du ut som et skjelett etc.

meg sier de ingenting til når jeg har lagt på meg, men jeg ser jo blikkene deres. det ligger mye i det usagte også.

 

men blås i det! nå må vi støtte og bakke hverandre opp, så klarer vi dette sammen. ha en fin ettermiddag/kveld alle sammen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest tykkblirtynn

Så bra at dagens veiing ikke ble så ille, knuffels. Det er jo en veldig god start på dette. Hjelper på selvfølelsen og motivasjonen!

Synes synd i deg pga hoften, det er vondt når man sliter med vondter og når det hemmer man i å gjøre ting man vil og liker! Heier på deg :) Kveldene er en utfordring, ja, og sikkert ekstra ille når man sitter alene i sofaen og er fysen. Stå på!!

 

Ninjafrue; dette med byrden ved å være overvektig er tung. Det handler først og fremst om den fysiske tyngden med såpass mange kilo for mye. Og like mye veier den psykiske delen av oss, som aldri blir tilfreds med seg selv, som har en inderlig drøm om å endre på det. Man får et dårlig selvbilde. Og jeg må også si at bekmringer rundt helsen med en såpass stor kropp er innom tankene med jevne mellomrom.

I tillegg er det 'de andre'. Neida, de sier ikke noe, men et blikk er veldig talende. Jeg driter i hva folk syns om meg, bare de syns jeg er en blid og trivelig jente. MEN - jeg liker ikke følelsen av at folk ser ned på meg fordi jeg er tykk. At jeg blir sett på som lat og likehendt fordi jeg er tykk. Det er å se verden veldig svart-hvit. Og det liker jeg ikke. Det er så mye mere enn det. At de syns jeg ikke ser bra ut driter jeg, fordi jeg har en mann som elsker meg uansett og to barn som syns jeg er verdens peneste og beste mamma :wub:

Denne endringe gjør jeg kun for meg selv; min helse og mitt selvbilde. Og selvfølgelig for mine nærmeste som jeg er glad i. Det vil gangne dem at jeg gjør dette, nettopp fordi jeg vil få det bedre med meg selv!!

 

Sirkus85; gratulerer med vektnedgang, du har jo allerede gjort en skikkelig god jobb. Så deilig å ha en 7 kilo lettere kropp! 1 kilo opp i ferie, må man regne med. Ikke så verst. Og du greier fortsettelse :) Velkommen hit - blir moro å slå følge med deg!

 

Min dag har vært super! Ikke bare har været vært nydelig og vi har kost oss. Motivasjonen er på topp og jeg er igang. Litt i overkant av 1300 kcal og en intervaltrening unnagjort! Fysj og fy så hardt!!!! Når i alle dager ble jeg så dårlig trent og så tykk?? Og hvorfor i alle dager har jeg latt det skje med kroppen min?

Spist er spist osv... Nå er nå, og det er fra i dag endringe skjer. Kroppen vil bare bli i bedre form fra i dag, både psykisk og fysisk! I dag var den ørste dagen i resten av mitt liv, og jeg gleder meg til fortsettelsen :)

 

Ha en fin kveld damer - vi tastes!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Knuffels

Hvor ble det av sommerværet?? Her er det skikkelig grått og kjipt i dag, regnet litt har det også. Jaja, det skal visst bli bedre i ettermiddag, men da er jeg på jobb... Første dag på jobb etter ferien, begynner med ei kveldsvakt. Føles faktisk helt greit å skulle begynne igjen :)

 

Startet dagen med en god gåtur på heia, deilig det, selv om det regnet litt. Matmessig går alt etter planen foreløpig. Jeg tenkte å prøve å ikke registrere det jeg spiser, synes det er så styrete...men får jo se hvordan det går.

 

Håper dere alle får en flott dag!

 

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ninjafrue

jeg elsker å gå i litt rufsete vær, særlig i vind. i dag er det supersommervær på østlandet her jeg bor. litt for seint for alle vasstrukne jordbær på åkre, antar jeg. har vært i butikken og kjøpt blåbær, bringebær og moreller i stedet. deilig både med og uten kesam.

 

skal snart ut og gå tur, er tanken. blir varmt ja. får kle meg deretter. ;) men da mener jeg ikke bikini...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest tykkblirtynn

Her har det vært en fin dag, litt over 1200 kcal. Og søtsuget melder seg for fuuuuult her nå. Ungene er i seng, og jeg har glidd ned i sofaen med stive og sure lår etter gårsdagens interval. Derfor blir det ikke noe trening i dag, men i morgen!

Når dagen er over og kvelden sklir inn, det er da mitt sug etter noe kommer. "Smågodt, sjokolade, chips, kanskje en god kjeks? Kanskje jeg skulle bake kake eller wienerbrød? Eller forresten; jeg har da kringle i fryseren!! Nei, forresten, vi tar de siste saltkjeksene med ost på som ligger igjen siden helga!" Har ikke tall på hvor ofte disse tankene fyller hjernen min, og heller ikke tall på hvor mange ganger jeg har gitt etter! Her sitter jeg å er passe mett på rugsprø med makrell :)

 

Jeg er også egentlig prinsipielt imot all denne registreringen, knuffels. Blir veldig styr og veldig mye fokus. Men nå i starten gjør jeg det for å få oversikten jeg trenger. Må få under huden hva de ulike matrettene inneholder.

 

Ikke bikini, ninjafruen? :rolleyes: Hehe...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ninjafrue

heier på deg, tykkblirtynn. vift de dumme tankene bort. for hver gang vi overvinner den trangen, blir vi hakket sterkere.

 

registrerer dere all mat? dere går på kurs da eller? jeg spiser 4 måltider om dagen, kanskje et mellommål - en frukt eller noe. unngår brød, for magen er så ømfintelig. vet ikke om det er gjær eller hvitt mel eller hva jeg ikke tåler. men jeg trives veldig godt på knekkebrød, selv om jeg ikke går på noen form for lavkarbo. her er det vanlig mat til alle måltider. ikke noe fix-faxeri.

 

ligger i sofa nå med lap-top. her blir det grey's for alle penga. må ha noe lettvint inn nå, noe som hjernen ikke trenger å forholde seg til annet enn øyeblikkets inntrykk.

 

jepp. ha en fin kveld :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Knuffels

God morgen!

 

Ja det er akkurat sånne tanker som kommer hos meg også om kvelden, tykkblirtynn. Skikkelig irriterende, rett og slett! Jeg var på seinvakt i går og da er det skikkelig vanskelig med maten, jeg blir skrekkelig sulten når jeg jobber kvelden og tilgangen til kaker og kjeks og diverse er stor... Og når jeg kommer hjem er jeg også alltid veldig sulten og har lyst å raide skapene for det som fins. Men heldigvis klarte jeg å holde meg unna. Veldig fornøyd med det! Ny seinvakt i dag, skal klare det samme da!

 

Ninjafrue, jeg går ikke på kurs og registrerer heller ikke maten. Gjør som deg og prøver å spise normal, sunn mat 4 ganger om dagen + litt frukt, evt. mellommåltid. Har aldri vært noen storspiser av mat, så satser på at det å kutte snop og kaker og sånt vil gjøre susen.

 

Ha en fin dag!

 

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ninjafrue
:( tung dag i dag, lysten på søtsaker virkelig river og sliter i kroppen. sitter litt med nettet, men vet jeg må få på meg sko og ut og gå. eneste som nytter. ååååååå hvor lite lyst jeg har til å gå, all lyst er opptatt med å ha fokus på inntak av ekstra kalorier.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest tykkblirtynn

Hei og hopp.... Flere som sliter i dag, og jeg må innrømme at jeg har gitt etter for maset :( Ikke stolt av meg selv, og sitter og er sur på meg selv.

Ble et par kringlestykker på kaffebesøk i dag!!! Har registrert maten, og kom det ble likevel ikke for mye kcal. Så dagsregnskapet ble greitt, til tross. Men uansett ikke greitt!!!

 

Ikke kurs her nei, registerer for å få oversikt.

Har ikke mye fokus på dette opplegget utad, da jeg har barn. Spiser vanlig middag og mat, men prøver å holde meg til sunnere mat og mindre mengder!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ninjafrue

ja da er vi to tykkblirtynn. fikk besøk i går, de hadde med seg "kaffekos". det ble bare umulig å stå imot. kombinert med ubehagelig "klikking" i kneskålene ble det sofa/kake/skravling i stedet for sko/tur/svette. Håper "ubehagelig klikking" ikke blir et problem, men går over like fort som det kom. jeg tar dagen i dag uten lang tur, har andre ærend. så håper jeg at jeg er klar for trim igjen imorgen.

kjenner på kroppen at den kaka ikke var bra for systemet, kjenner det med en gang for jeg er sensitiv ift hvitt mel bl.a.

 

nei, nå legger vi dette bak oss. ny dag - nye muligheter - sol ute og sol i sinnet :) ha en glitrende fantastisk dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest tykkblirtynn

Et viktig moment i dette her er å endre fokus med en gang etter en "sprekk". Komme på rett spor med en eneste gang. Har lest noen tråder her inne, og ser at mange har vært veldig flinke til å rette opp igjen fadesen dagen etterpå, eller i beste fall minuttet etterpå. Før har jeg hatt en tendens til å drite i det resten av uke, og begynne igjen på mandag, dersom jeg har gått på en sprekk. Og det går jo ikke an. Et lite (stort) kakestykke ødelegger ikke en hel uke, men om man drar det til å bli mange gi-F-dager, da er hele uka ødelagt!

 

Så her begynner vi dagen med grovbrød og makrell, og ettersom treningen (av ukjent grunn) ble avlyst i går, er dagens trim planlagt. Det blir sykkeltur og styrekintervall eterpå!

 

Trente ikke i går, men rockeringen har vært i bruk hver dag. Er nybegynner og sliter. Får ikke helt til teknikken, er bedre på en side enn den andre, og blir blå og VELDIG øm. Men etter råd fra andre fortsetter jeg. Ikke mange minuttene om dagen. 2 minutter ca til kroppen blir vant med treningen. Og jammen kjenner jeg det på kjernemuskulaturen at de har jobbet!

Håper det er like effektivt på magefettet som det sies :)

Sammen med sunn mat og annen trening kan det ikke bli annet en vellykket :)

 

Ha en flott dag B-)

Sol og verandakos med mine små..finnes ikke større lykke enn kos med sine barn :wub: :wub:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Knuffels

Heihei!

 

Dagen er godt i gang allerede. Var godt å få sendt ungene avgårde på skolen idag etter en lang og deilig ferie! De var veldig klare for å begynne igjen begge to, og det er jo bra :) Jeg har fri i dag, og har gått meg en tur og holder nå på å bake skolebrød...litt skummelt, men hadde så lyst å overraske ungene med noe godt når de kommer hjem fra skolen. Jeg har bestemt meg for å spise en, men ikke flere! Mannen får besøk i kveld, så da regner jeg med resten blir spist opp der, og det er jo like greit :P

 

Ha en fin dag!

 

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest tykkblirtynn

Hvordan gikk det med skolebrødene, knuffels?

 

Jeg er så tilfreds :D Greide å hente inn igjen kringle-sprekken min, og i går ble det en sunn og god dag! Så deilig å kjenne at man har kontroll, og kan begynne igjen på rett spor med en gang!! HURRA!!!

 

Trening ble det ikke, ungene hadde besøk av venner og dagen ble plutselig veldig hektisk. Plutselig var klokken sent.. Hverdagen er bare sånn av og til. Og med jobb, mann, hus, hage, barn etc er det mange biter i det store puslespillet. Og i går var det mammas trim som måtte vike! Men rocking ble det. 5 minutter!! Dere skulle sett magen og sidene mine; et meget vakkert fargekart :o Det sies å gå over, så jeg gir det noen førsøk til!

 

I dag SKAL jeg prioritere 1 time trening på meg selv! Ikke tusen ting som skjer i dag, så det går nok iorden!

 

Da er det helg, damer! Da må vi holde fokus, og ikke overspise på godis selv om det er helg!

Jeg vil ikke sette meg noen mål om ingenting, eller en sjokolade. Denne første helga må jeg bare prøve meg frem, men en ting er sikkert; det skal evt være med måtehold :)

 

God helg mine damer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ninjafrue

Vet ikke om dere er innom tråden min, men som dere ser der er det full stopp for noe særlig trim. Jeg er deppa :blink: hva gjør en med sånt egentlig?

 

vel, det første er sikkert å ikke spise noe ekstra. men jeg må ærlig innrømme at i går ble ingen god dag i så måte. i dag har jeg holdt meg til det som er sunt og godt for kroppen.

 

jeg har gått ned 14 kg siden jeg begynte, og har ikke tenkt å ødelegge dette nå.

 

nå trenger jeg støtte!

 

ønsker dere god helg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...