Gå til innhold

Snart 40 år som vil ned 20 kilo. Noen som vil være mine slankevenner?


Gjest Putti
 Share

Anbefalte innlegg

Heisan!

Vet ikke om jeg skal skrike eller le, men nu passer ingen bukser mere, og jeg nekter å kjøpe større størrelse. Jeg er snart 40 år og har fire barn, ei lita tulle under ett år, ingen kilo er borte etter svangerskapet, men nu er jeg klar for Roede internett kurs som starter 20 august, gleder meg til å få hjelp til å få bort kiloene. Jeg vil svært gjerne ha venner her inne som kan være med å dele erfaringer i kampen mot kiloene. Jeg er 171 cm, 88 kilo og ønsker å gå ned 20 kilo.

Håper det er noen der ute som vil være min slankevenn :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ninjafrue

Hei. Jeg er gjerne med, vil også starte egen tråd i forumet. Jeg er 50+, skal i første omgang ned 21 kg. "gammel i gamet", har vært jojoslanker i en årrekke. Det må det bli slutt på nå, ikke sant? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. Jeg er gjerne med, vil også starte egen tråd i forumet. Jeg er 50+, skal i første omgang ned 21 kg. "gammel i gamet", har vært jojoslanker i en årrekke. Det må det bli slutt på nå, ikke sant? ;)

 

Hei :)

Jeg er også en dreven jojo slanker :) Jeg har prøvd så og si alle slankekurer og vet alt også mye om slanking, men jeg får det bare ikke til. Jeg synes det er litt knotete å finne frem på de forskjellige forumene, og mange av trådene har vart så lenge, derfor henger jeg meg gjerne på hvis noen starter en ny som flere er med å deler erfaringer på :) Jeg er ihvertfall kjempe motivert for å gå ned nå ;) og denne gangen skal jeg klare det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...