Gå til innhold

Kursmateriell på nettkurs?


Gjest Putti
 Share

Anbefalte innlegg

Heisan!

Lurer på om man får tilsendt noe kursmateriell i posten på internett kurs? Jeg starter på kurs 20 august og er super motivert og lurer på om jeg må lese meg til alt på denne siden eller om jeg får tilsendt noe i posten?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du får tilsendt hovedbok (som følger deg videre på flere kurs om det skulle være aktuelt)som forteller om GR metoden osv, og en sesongbok (som du får ny av på nytt kurs i ny sesong) i posten når kursavgift er betalt.

 

Men de forskjellige funksjonaliteter her på nettsidene står ikke beskrevet i bøkene (som jeg har fått med meg hvertfall), så der må du prøve deg frem eller lese innlegg på forum.

 

Lykke til :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du får tilsendt hovedbok (som følger deg videre på flere kurs om det skulle være aktuelt)som forteller om GR metoden osv, og en sesongbok (som du får ny av på nytt kurs i ny sesong) i posten når kursavgift er betalt.

 

Men de forskjellige funksjonaliteter her på nettsidene står ikke beskrevet i bøkene (som jeg har fått med meg hvertfall), så der må du prøve deg frem eller lese innlegg på forum.

 

Lykke til :D

Tusen takk :) Gleder meg til å komme igang :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...