Gå til innhold

Så var det påann igjen!


Gjest embla123
 Share

Anbefalte innlegg

Gjest embla123

Etter en runde her inne for 1,5 år siden gikk jeg ned fra 74 kilo til 68. Jeg var strålende fornøyd å ganske så flink ...lenge.men så skjedde det...den ene kiloen etter den andre kom på, å da jeg en dag oppdaget et nytt tall på vekta, ja da fikk jeg sjokk...75,1 kilo!!! OMG, her er det bare å starte igjen.

 

Jeg begynte min reise på mandag 13 august. Veiedag hver Mandag fremover.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest embla123

Synes det er så vanskelig å spise nok mat :( Klokka er nå 23, å jeg mangler noen kalorier..Skal jeg liksom da stappe i meg noe?? Er ikke vant til å spise så mye, å ihvertfall ikke på kvelden..Lurer på om jeg må begynne med en skikkelig heftig frokost for å komme opp i kaloriene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest embla123

Synes det er så vanskelig å spise nok mat :( Klokka er nå 23, å jeg mangler noen kalorier..Skal jeg liksom da stappe i meg noe?? Er ikke vant til å spise så mye, å ihvertfall ikke på kvelden..Lurer på om jeg må begynne med en skikkelig heftig frokost for å komme opp i kaloriene.

 

 

I dag har jeg spist en frokost på 469 kalorier, håper dette vil hjelpe meg på å nå opp til 1600 i dag.

 

I helgen skal vi bort, å da blir det overnatting og mAT hos venner hele helgen..Spent på å se om jeg greier å beherske meg ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...