Gå til innhold

noen som har en solskinnshistore for å bli kvitt mageheng


Gjest Caroline
 Share

Anbefalte innlegg

Gjest Caroline

jeg lurte på om det er noen som har en klart å bli kvitt mageheng? nå er jeg godt i gang med bedre livsstil og med regelmessig trening. nå har magen et heng som jeg aldri kan tro jeg kan bli kvitt med kun trening. huden er ikke tynn å skrukkete men som et sykkeldekk som henger rundt der. noen som har erfaring ellertips til hvorden jeg kan bli kvittt dette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest tykkblirtynn

Hei, Caroline!

Har dessverre ingen stalltips. Det eneste jeg vet, etter å ha lest, er at det dessverre ikke går an å punktslanke seg. Men jeg har også lest at intervalltrening skal være effektiv mot magefettet. I tillegg skal intervalltrening gi høyere forbrenning. Både under treningsøkten, og også når kroppen er i hvile etter trening (etterforbrenning). Styrketrening av store muskler skal også øke forbrenningen!

 

Jeg er selv i startfasen av intervaltrening, etter å ha lest om de positive sidene ved det. Håper på flotte resultatet både på kondisjon og forbrenning!

Jeg slenger også på noe rockeringtrening, i god tro på at det vil minske midjemålet ;-)

 

Lykke til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
Gjest Mette1967

jeg lurte på om det er noen som har en klart å bli kvitt mageheng? nå er jeg godt i gang med bedre livsstil og med regelmessig trening. nå har magen et heng som jeg aldri kan tro jeg kan bli kvitt med kun trening. huden er ikke tynn å skrukkete men som et sykkeldekk som henger rundt der. noen som har erfaring ellertips til hvorden jeg kan bli kvittt dette?

 

Høres ut som du har fått et fettforkle? Har du gått ned masse? du får nesten google fettforkle og se om det ligner på det du har? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...