Gå til innhold

Ny frisk start i vektreduksjon.


Gjest Regniesil
 Share

Anbefalte innlegg

Gjest Regniesil

Eg er ei dame på 38, med samboar, 4 ungar i alderen 15-3, hund og katt. Byrja 11.mars 2011 med vektreduksjonen, og har klart å gå ned 23 kg.

 

Har investert i trimsykkel, så når eg ikkje har muligheiten for å komma meg ut for å trimma, så kan eg slenga meg på sykkelen medan eg sit å glor på ein film eller serie. :rolleyes: Og så skal eg prøva å slenga meg på Aerobic treningane som ofte er her i bygda, men er ikkje så lett når ein har ein samboar som jobbar skift.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Regniesil

det har gått veldig bra i dag. har ikkje hatt sug etter verken godis eller anna, sjølv om vi har hatt mykje god mat her i huset. :)

 

har vært sånn stress her i dag, at eg har ikkje hatt tid til å trimma, så får heller ta ein lengre trimrunde i morgo.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Regniesil

det har gått veldig bra sidan eg byrja på GR, sjølv om eg byrja fredagskvelden. :) Har ikkje ete godis, potetgull eller lignande. Når eg har fått lyst på noko så har eg funnet meg eit knekkebrød med litt cottage cheese og syltetøy på, fungera veldig bra mot søtsuget.

 

Sliter litt med å få i meg nok kalorier i løp av dagen, men det går vell til slutt.

 

Har klart å få til å sykla 2 rundar på trimsykkelen, og det er eg fornøyd med, eg har eit temmelig aktivt arbeid (reinholdar) så eg springer på heile dagen, og når eg kjem heim så har eg samboar, 4 ungar og hund som vil bli aktivisert. :)

 

Håpar at eg får tatt meg ein runde på sykkelen i dag også, det er i vertfall det som er planen. :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest mormor52

Hei!

Gratulerer med vekttapet så langt! Du har vært kjempeflink! :-)

Det er utfordrende å klare å ta vare på seg selv når en har såpass mye ansvar og andre forpliktelser som du har! Jeg har selv 2 voksne døtre som er etablert i egne hjem nå og 1 sønn på snart 15 som bor hjemme, mest sammen med sin far ettersom jeg ukependler til jobb for tiden. Det har aldri før ligget så godt til rette for meg for egne hensyn som nå, men det er likevel krevende å innarbeide nye vaner og rutiner, synes jeg. Det er alltid starten som er vanskeligst. Men jeg håper å få det til, og i dag klarte jeg å komme meg i bassenget kl 6:30 og svømme 1000 m før jobb. Det var en super fin start på dagen som jeg håper å få til to dager i uka (de dagene bassenget åpner 6.30). Ellers har jeg også en stillegående sykkel inne som har vært til god hjelp og nytte mange ganger, også bare for å "få varmen" i meg når det har vært kaldt og hustrig både ute og inne... ;-) og jeg egentlig har vært for "lat" til noe som helst. Men nå skal det bli andre boller!

Jeg ville nå først og fremst si hei og ønske deg all mulig lykke til!! Hvis jeg får til å bruke forumet framover, kikker jeg innom deg igjen...

(PS: Jeg har åpnet egen tråd som heter "Voksen dame - GAME ON", der står litt mer om meg.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Regniesil

Takk for svar Mormor52! :) Kjempekoselig med tilbakemeldinger. Ja, eg er temmelig stolt av meg sjølv som har klart å gått så passa ned i vekt, det har vært ein utfordring, og det kjem nok til å fortsetta å vera det.

 

Det er ikjke alltid så lett når trimmingen skal klaffa med andre ting, men prøver no å få til å sykla 25-30 min. 5-6 dagar i veka. 1000 m. er jo kjempebra Mormor52! Svømming er veldig bra trim. Desverre så er det null håp i havet her for å få svømma, Det er stengt!! :blink::angry::blink:

 

I går var vi i eit selskap på eit hotell, og det passar ikkje inn i vektreduseringsplanen min, men heldigvis så er det sjeldan vi et ute. I dag har matvarene vært nøye planlagt og tilrettelagt for minimalt med kalorier B) Trimma litt ekstra på trimsykkelen også!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest mormor52

Selskap og hotellopphold er alltid en utfordring! Jeg skal på noen reiser i forbindelse med jobb senere i høst og vet det innebærer store utfordringer... Men skal tenke/planlegge i forhold til det når det nærmer seg.

Jeg synes du er kjempeflink og det er inspirerende å lese det du skriver. En viktig nøkkel til å klare dette vi har satt oss fore, er nettopp å sette av/ta seg tid til seg selv, la det få prioritet! Det virker som du klarer det til tross for alle andre hensyn og oppgaver. Kjempebra! Det må du bare holde fast ved!:-) Heia heia! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Regniesil

I går var eg på ein trimtur her i bakkane, eg var totalt dønn utslitt i gårkveld, og totalt tom i dag på jobben. Så det var nok ein litt for hard tur for kroppen min no.

 

Eg har desverre diagnose fibromyalgi, og slite med ufattelig dårlig energi, smerter og litt andre forskjellig ting, så i går var ikkje kroppen min i form til den turen. Knea klapra når vi endelig kom oss ned igjen. :unsure:

Så i dag blir det ikkje trimtur! :huh:

 

Elles går det bra med maten, trur at eg kjem til å takla detta bra, så lenge eg held meg totalt unna sjokolade, kake, og andre usunne ting.. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Regniesil

kva skal ein gjera? Ut i fra menyen min i dag, så er eg kommet i boks med mjølk, grønsaker og frukt, men det er langt igjen til å nå målet på 1600 kcal.. Korleis skal eg løysa det? :unsure:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grønsaker kan du jo spise så masse du berre vil av :) Men eg skjønner ikkje heilt ka du meiner? At du ikkje kan spise noe mer av dei fordi du har nådd kvoten? Men du kan jo spise masse anna..:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Regniesil

Grønsaker kan du jo spise så masse du berre vil av :) Men eg skjønner ikkje heilt ka du meiner? At du ikkje kan spise noe mer av dei fordi du har nådd kvoten? Men du kan jo spise masse anna..:)

Når eg har lagt inn alt eg har ete og skal eta resten av dagen, så er det kommet eit kryss i ruta for mjølk, frukt og grønt på "Registrering", og da har jo ein nått det målet ein skal ha for dagen. Men eg har nådd det målet, men har berre 1200 kcal..

 

Såg at eg mangla faktisk "mellommålet" også. Får sjå kva eg finner på i løp av dagen. :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
  • 4 months later...
Gjest Regniesil

*Puff, puff* blåsa litt støv av dagboka mi. :rolleyes:

 

Eg har ikkje vært så aktiv her inne i haust, men eg har da faktisk klart å runda ned 30 kg, men gjekk opp igjen 2 kg i jula, og eg manglar berre 400 gr til eg har runda 30 ned igjen!! :lol:

 

Har som plan å prøva å gå ned 10 kg til 1.april, men det er jo påske siste veka, og da vil eg virkeligen kosa meg litt. B) Er jo berre påske ein veka i året, og det er ikkje farlig å gå ned den veka. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Regniesil

Det går egentlig stråland, sjølv om eg faktisk eg åt litt kake i går. /> /> /> Men det var såååå godt...

 

Eg vege meg kvar dag (og ja eg veit ein ikkje skal gjera det), men eg får da med meg kva for mat eg kan eta og vekta går nedover, og kva for mat eg ikkje kan eta som kanskje gjer at vekta er stabil eller oppover.

 

Og i dag så viste vekta 88,3 så da er BMI min på 28,8, og eg er berre overvektig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...