Gjest embla123 Skrevet August 19, 2012 Rapporter Share Skrevet August 19, 2012 75 kilos jente som skal ned til 66 kilo Startet med gullklubben for 1 uke siden, å skal ha min første veiing i morgen tidligt..Spennende Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest embla123 Skrevet August 20, 2012 Rapporter Share Skrevet August 20, 2012 75 kilos jente som skal ned til 66 kilo Startet med gullklubben for 1 uke siden, å skal ha min første veiing i morgen tidligt..Spennende Vært på vekten i dag! ned 1,4 kilo til 73,7...Veldig fornøyd med det, da jeg kun har fulgt matplanen å ikke hatt et eneste trimpoeng... Denne uke er jeg klar for å trene litt mer, så får vi se da, om jeg fortsetter på den gode veien. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest 82silje Skrevet August 20, 2012 Rapporter Share Skrevet August 20, 2012 kom til "graviditetskiloene er tilbake" så skal vi være motivasjonsvenner kanonbra resultat første uka - skikkelig kickstart jo!! grattis!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar