Gå til innhold

Ned 10 kilo


Gjest Antonine
 Share

Anbefalte innlegg

Gjest Antonine

Hei hei!

Jeg er 33 år 167 cm høy og veier 66 kg.

Jeg har gått opp 1 kilo siden jeg startet på nettkurs for 4 uker siden.

 

Jeg er på grensen til overvektig og vil så veldig gjerne føle meg bra igjen...liten og nett :)

 

Jeg var aktiv i idrett i ungdommen, men en skade stoppet meg fra å trene mer. Da ble det mye sofa med chips eller kafeturer i ca 10 år...ja dere skjønner hvor den veien gikk. :)

 

Nå vil jeg tilbake der jeg var :) Jeg er usikker på om 10 kg er realistisk, men godt under 60 hvertfall.

 

Jeg merker at jeg trenger noe mer for å motivere og støtte meg.

 

Jeg leser på forumet her og tenkte at kanskje det kan hjelpe.

Så jeg tenkte å lage en tråd der de som kjenner seg igjen kan være med.

 

Motiver og støtte hverandre...gi tips og råd på veien.

 

Jeg lurer feks på, hva annet enn kjøtt får jeg protein fra? Jeg ser at det er lett å få i seg mye karbohydrater, men hvor finner jeg proteinet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann!

 

Dette går nok bra! Bare å kjøre på.

 

Proteiner finner du i alt fra havet, melk, yoghurt, kesam, creme fraiche, egg, proteinpulver. Kyllingfilet er jo magert og fullt av protein, samme med kalkun. Hvis du skal ha påfyll av proteiner etter en treningsøkt er det fint med et glass melk (kjenner at jeg skal bli litt flinkere der selv...! :) )

 

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Antonine

Heisann!

 

Dette går nok bra! Bare å kjøre på.

 

Proteiner finner du i alt fra havet, melk, yoghurt, kesam, creme fraiche, egg, proteinpulver. Kyllingfilet er jo magert og fullt av protein, samme med kalkun. Hvis du skal ha påfyll av proteiner etter en treningsøkt er det fint med et glass melk (kjenner at jeg skal bli litt flinkere der selv...! :) )

 

Lykke til!

 

 

Takk ;) kesam og creme fraiche altså? ok :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...