Gå til innhold

Opp i vekt, første uken


Gjest Vilblisprek
 Share

Anbefalte innlegg

Gjest Vilblisprek

Første uken, og jeg var super flink. Mat, trening, ja alt ble fulgt til punkt og prikk. Men vekten den sa 0,5 kg opp.

Hva skjer?

 

Motivasjonen forsvant nesten helt, men etter å ha deppet en stund så har jeg bestemt meg for å fortsette. Det er sikkert bare de gigantiske musklene mine som har vokst av all treningen, eller kanskje kroppen har gått i sjokk og holder intenst på kiloene, eller kanskje den ekstra vekten kommer av et romvesen som...

 

En hver forklaring som kan være sann mottas med takk.

Jeg trenger motivasjon til å fortsette!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest PolarErMinVenn

Vi reagerer alle veldig forskjellig, selv om veldig mange går ned mest første uken så er det andre som ikke går ned eller, ja som faktisk går opp! Men veide du deg uka før du starta også? Om trenden har vært opp i det siste så er det en forklaring også. Mange får stort vesketap første uka, derfor mye ned i vekt, om du i tillegg hadde en hard økt for musklaturen i dagen før du veide deg nå, ja da er det enda en grunn til vekt oppgang. Det er lov å fortvile, men ikke stopp av den grunn ;) det finnes mange grunner til at vekta kan vise opp selv om du har vært superflink!

 

Og når du VET du har vært superflink, ja da er det bare å fortsette, men du, et tips, MÅL CM og ikke bare se på vekta..!!!!

 

Masse lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...