Gå til innhold

Solskinnsbollas Gullklubbdagbok


Gjest Solskinnsbolla
 Share

Anbefalte innlegg

Gjest Solskinnsbolla

Idag oppgraderte jeg medlemskapet mitt til GULLmedlemskap i 6 mnd, kanskje det vil gi ekstra inspirasjon til å kjenne gullukten ved målpassering! I mange år har jeg gått opp og ned 10 kilo, det er ikke særlig gunstig, men det er nå sånn jeg har vært da - noen måneder med litt for mange lørdager i, og deretter noen måneder med helt nøyaktig fulgte ukesmenyer og trening. Jeg er nok en type som setter pris på begge deler, og skulle gjerne blitt flinkere til å finne den perfekte balansen! Det jeg håper på er å klare å komme helt ned til idealvekt, før jeg begynner balansegangen. Jeg pleier å gi meg sånn 3-4 kil før det, og har sakte men sikkert gått opp igjen.

Kanskje DENNE gangen? Jeg har aldri nådd selveste idealvekten, men vært nære maaange ganger.

Jeg er 34 år og 160 høy (lav eller alt ettersom...). Nå veier jeg 67,7 (uff da). Har vært nede på 60-61 mange ganger, en gang nede i 58,8. I dag bestemte jeg et nytt mål, 57,7! Nøyaktig 10 kilo ned, og samtidig et tall som gjør at jeg ikke gir meg på 60.

 

Er ingen daglig gjest her på forumet, men iallefall et par ggr i uka, og ønsker gjerne at du henger deg på denne tråden hvis du føler for det!! Veiedag har jeg litt nå og da, men kanskje en liten rapport på mandager? Lettere å holde seg på matta i helgene da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja!! Jeg blir gjerne med deg på veien ned noen kilo:) Har akkurat som deg kjøpt meg gull-medlemsskap i 6 mnd.. Kjøpte det forrige uke, men ikke kommet i gang med registrering ennå, får vel begynne i morgen;) Vi har sånn noenlunde samme mål, bortsett fra at jeg har enda et par cm mindre enn deg over bakken og et par kilo til på baken. Jeg er altså 158 cm høy, og pr dags dato 69 kilo tung:( Har aldri vært så tung før, bortsett fra da jeg var høygravid!! Etter at jeg fikk minstemann (som nå er 8 år), kom jeg meg ned i 57 kilo, og det er det som er det endelige målet mitt....jeg vet jo at det faktisk er mulig!

De siste 7 årene har jeg gradvis blitt mer og mer sløv med trening, og tenkt at det ikke er "så nøye" hva jeg putter i munnen, men det straffer seg jo:(

Jeg fyller 40 år neste sommer, og det hadde vært utrolig artig å være lita og nett igjen til da:)

Jeg elsker jo å trene, både jogging, spinning og Zumba. Er med på treningssenter, men greier ikke å komme meg dit ofte nok...det skal det bli ei endring på!

Jeg har gått GR kurs flere ganger tidligere, både vanlig og nett-kurs, med vekslende resultat. Tenkte nå å holde på litt for meg selv, og her inne på forumet. Blir å følge en mellomting mellom meny 1 og 2, dvs 1400-1500 kcal, tror det passer meg best.

Da sier vi at vi har veiedag mandager? Blir spennende dette her:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Solskinnsbolla

Utrolig fint at du henger deg på Orkidea, vi er jo omtrent like - for skal jeg være heeelt ærlig så er jeg nok nærmere 159, men jeg har liksom alltid vært litt sær på å strekke meg opp til 160 ved måling, og klarer det akkurat ;-)

 

Morsomt at du liker Zumba og jogging, det er de to tingene jeg stort sett trener. Zumba har jeg blitt helt hekta på, holdt på et års tid nå, en eller to ganger i uka. Det er heldigvis så GØY at jeg drar på det nesten uansett (ja bortsett fra noen korte perioder hvor jeg er helt ute på "kjøret" hvis jeg kan kalle det det). Jogger eller går en god del, og iallefall nå fordi vi fikk oss hund for tre mnd siden. En korthåret vorsteh som virkelig krever både trim og dressur!

 

Vekta i dag viste ned fra 67,7 til 67,1. Jeg hadde nesten et håp om litt mer den første uka, men kanskje jeg da ser et fint resultat neste mandag også :-)

 

Jeg har også gått noen GR kurs tidligere, og jeg kan og vet godt hvordan jeg skal gjøre dette her ;-) Men innimellom sklir jeg ut og da blir det ofte lørdagsmiddager mange dager i uka, jeg er glad i å lage mat, og elllllsker å ta et glass rødvin mens jeg lager god mat, og i perioder blir livet veldig godt med mye lasagne, sauser med creme fraice, store porsjoner og etterfulgt av litt mer rødvin og dessert. Det sier seg jo selv at det ikke er lurt å ha lørdag mer enn en dag i uka. Og nå har jeg lagt på meg såpass mye at jeg ikke kommer til å nå målet hvis jeg ikke prøver å begrense meg litt på lørdager OGSÅ...

 

Drømmen er å kunne nå målet, og deretter kose meg med alt jeg vil - hver LØRDAG!

 

Da har vi en avtale da - smekre og lekre til henholdsvis 40 - og 35 års lag neste år!!? Jeg fyller i mars, rett etter at gullabonnementet opphører, så det passer jo bra :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen:)

I dag har jeg hatt en fridag, og fikk meg en fin joggetur på 5km. Det var herlig.

På mandag når jeg veide meg ,viste vekta akkurat 69,1 kg (grøss og gru:(), så det blir altså utgangspunktet mitt. Har ikke fått tatt alle mål ennå, men rundt midjen viste målebåndet 86 cm:(

Kjenner meg veldig godt igjen i det du skriver om "for mange lørdager"...er også veldig glad i god mat og vin, og har litt vanskelig for å begrense det jeg putter i munnen:)

Denne helga blir det litt sånn "bob-bob" med kaloritelling, skal på festival både fredag og lørdag, og da får det bare gå som det går, blir jo litt av både øl og vin, tenker jeg:)

Ps: måtte ha en sniktitt på vekta i dag, og den viste 68,4;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Solskinnsbolla

Ny uke, og vekta i dag viste 65,6 B) Totalt 2,1 siden start så det er jeg godt fornøyd med!

Har lufta bikkja mye, så det har blitt en del trim der. Og matmessig har jeg holdt meg til planen, sånn stort sett. Det ble litt vin og øl på lørdag, ble tilbudt terasseøl av naboen og jeg vet ikke, sånne "øyeblikk" synes jeg er en del av livet, selv om det ble noen kalorier mer enn planlagt. Gikk derimot mer bananas på kvelden da dattera skulle få se MGPjr. Hadde kjøpt popcorn jeg da, er jo både godt og ikke såååå ille. Mens samboern hadde kjøpt ostepop.... Ja resten kan du vel tenke deg.

Men - resultatet ble jo bra det, selv om jeg ikke tror at øl og ostepop er oppskriften til suksess! Cluet er vel at dersom jeg ikke hadde hatt målet mitt i bakhodet så kunne det raskt blitt 3 øl og sjokolade, smågodt, stor middag og is...

 

Idag blir det aerobic, zumba i morgen.. Også en del turer med bikkja. Tør ikke håpe på en hel kilo til neste mandag, men 64-tallet??

 

Orkidea, spent på hvordan det går med deg, klarte du deg bra i helga? Litt kos på festival er lov, vel. Må leve livet også. :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med flott nedgang, Solskinnsbolla, du har jo vært kjempeflink :) Det må være lov med litt kos i helgene, det har jeg også funnet ut...så lenge man klarer å skjerpe seg etterpå. Det var ei fantastisk artig festivalhelg, men jeg kan love deg at jeg IKKE hadde mine mål i bakhodet...det gikk fullstendig over styr, og jeg hadde null kontroll over kalori-inntaket;). Men, sånn er det... I dag er jeg i full gang igjen. Vekta viste 68,5 kilo i dag, dvs 0,6 kilo ned fra forrige mandag. Er veldig fornøyd tross alt:)

Skal ut og ha meg en deilig løpetur i kveld, i høstregnet.

Skal prøve å komme innom her på forumet litt flere ganger i uka...liksom litt enklere å holde fokuset da! Stå på videre:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Solskinnsbolla

Det kan da ikke ha vært så gæli i helgen hvis du gikk ned 0,6 :-) Hold fokuset i uka og gå neste helg i møte med plan om mindre utskeielser, så tenker jeg resultatet blir enda mer ned til neste mandag. Også må vi jo huske på at vi har relativt god tid da, selv om jeg prøver å ikke la det bli en unnskyldning altfor ofte. Men jeg orker ikke det tjaset om å ikke kunne unne seg en kakebit i et bursdagsselskap f.eks. Får heller bli flinkere til å sørge for at inntaket på sånne dager blir regulert med en trimrunde...

 

Føler at denne uka har gått bra hittil, tipper det blir en sniiikveiing i morgen ;-) Er uten gubbe i helgen så da blir et ingen plutselige ostepop poser på bordet heller! Nå skal det sies at han er utrolig flink han også, og elsker den maten jeg lager, både den sunne og den mindre sunne. Han ønsker også å prøve å holde seg i passe form, så heldigvis ingen sære diskusjoner om "ekte smør" og fløte.. Men heldigvis, får'n si, så er han også lik meg og ser behovet for et plutselig innfall av is og sjokolade, samtidig som han sverger til havregrøt til frokost og hjemmelagde knekkebrød til lunsj.

 

Jeg har bakt etter samme oppskriften ca en gang hver 10.dag i snart to år nå, her er oppskriften. Og ja, det er olje i den, men jeg synes de blir så gode da, og det kan umulig være så ille.

4 dl store havregryn

2 dl sammalt spelt grov

2 dl siktet spelt (jeg synes knekkebrødene "sitter bedre" med en kombo av sammalt og siktet)

2 dl solsikkefrø

1 dl linfrø

1 dl sesamfrø

1 ts salt

6 dl vann

1 dl olje (jeg bruker vita optimal)

 

Blandes godt og fordeles på to plater med bakepapir.

Stekes på varmluft på 150 grader, på de to nederste rillene, i 60 min.

Halvveis i steketiden tar jeg ut platene og bruker en pizzakniv til å rille opp 3 ganger nedover og 4 ganger bortover, da blir det 16 knekkebrød pr.brett. kan selvsagt lage de så store man vil :-) Jeg bytter også plass på brettene når jeg setter dem inn igjen. Avkjøles en god stund på rist før man legger de i en boks, trenger ikke ha lokk på.

 

Har nettopp laget en ny porsjon, så det ble ferske knekkebrød og kokt egg til lunsj - namnammm!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for oppskrift:) de knekkebrødene skal jeg jammen prøve! Vet du hvor mye kcal de inneholder pr 100g?

Det blir nok litt utskeielser denne helga også... Er invitert på et skikkelig 40-årskalas på lørdag. Det blir skøy, gleder meg. Så blir ingen kaloriregning på lørdagen, nei;)

Men ei lita snikveiing i dag viste 67,3... det var jo ganske oppløftende:)

Har ellers hatt meg en 8km løpetur i dag - hærlig:) God helg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Solskinnsbolla

Wow, så bra nedgang! Greit med en sånn "margin" før 40 års lag ;-) Hvis vekta har gått litt opp igjen på mandag så tenker jeg den reguleres nedover igjen utover i uka.

8 km joggetur er imponerende! Klarer du å jogge hele tiden, eller går du innimellom? Har blitt en del joggeturer på meg i det siste også, men med ei bikkje som plutselig skal snuse på noe eller gjøre fra seg, så blir det plutselige pauser innimellom. Hun må nesten få lov til det :-)

Snikveide meg i dag, viste 65,2. Så det er litt til ned. Håper på 64 tall på mandag. Med tante rød i anmarsj så kan det hende vekta stagnerer litt.

 

God helg, og kos deg i helga!!

Skal sjekke kaloriinnholdet på knekkebrød, har glemt det men ligger inne på registreringa. Men nå må jeg levere snupp på skole og gå morgentur med voff. Hektisk når samboer er på jakt :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Solskinnsbolla

Skuffet veiing i dag, bare 200 gram ned etter knallhard jobbing og ingen utskeielser i helga :( Jeg tror vel det henger sammen med en merkelig månedssyklus denne måneden, tante rød begynte en uke for tidlig å erte meg med litt murringer annenhver dag, og nå ser det ut til at den endelig kommer "skikkelig" i dag, 10 dager senere og 3 dager for sent.

Men jeg ser det iallefall på kroppen. Magen har blitt mindre og jeg synes jeg er mindre "blubbete" enn for tre uker siden. Man føler seg jo litt som det man spiser, er nok noe i det. Så da føler jeg meg egentlig ganske mager :P

Men det er jo litt stusselig når man vet at en kilo i uka er oppnåelig. Jeg har jobbet hardt mot det målet tidligere også, og både inntak og trening har ifølge beregningene gitt et minusforhold på oppunder 7000 kalorier, noe som skulle bety en kilo ned. Men jeg har aldri gått ned en hel kilo i uken over f.eks. 10 uker, det har bestandig vært sånn at enkelte uker går jeg ned bare bittelitt og neste kan jeg gå ned over en hel kilo. Men totalt sett blir det som regel 3-5 uker ekstra, eller fler hvis det har vært noen dager med "sprekk", noe som nesten er å regne med under en så lang periode. Kroppen er vel ikke så enkel som tall og beregninger skulle tilsi bestandig :blink: Og kanskje spesiellt ikke nå etter å ha passert 30 med god margin, jeg som fortsatt føler meg som 19 i huet, jeg må innse at jeg er i startgropa til forfall - neidaaa :P

Kjøpte en pose yoghurtnøtter i helgen, det var godt det! Men mye kalorier så må passe på mengden der.

 

Uka blir litt hektisk og samtidig er tante rød sjelden mild og snill mot meg, så jeg får gjøre mitt beste ift trening. Kjenner motivasjonen daler littegrann når vekta er så SLEM. Men det hjelper iallefall IKKE å åpne munnen og trøstespise så det skal jeg ikke gjøre <_<

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann :D

Skjønner godt at du er skuffet over liten nedgang siden sist, men det er jo som du sier; neste gang skal du se du går ned minst 1kilo! Så stå på og ikke gi opp:)

Selv veide jeg meg i går etter alle helgens utskeielser, og vekta viste 67,8 kilo, dvs 0,7 ned siste uka og 1,3 totalt. Ganske fornøyd tross alt;)

Nå har jeg akkurat bakt knekkebrød, det ble med rug istedetfor spelt, men de ble helt nydelige:) Ellers har jeg vært på jogging i dag igjen, 8km. Og nei, jeg greier ikke å jogge HELE veien uten å stoppe, men jeg går noen hundre meter når jeg er halvveis. Pleier å ligge på ei gjennomsnittsfart på 9,8 km/t...det er nokdet raskeste jeg greier;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Solskinnsbolla

Gratulerer med bra nedgang! Føles det ikke godt? Håper jeg snart får en skikkelig nedoveruke ;-)

Vettu hva jeg nettopp har gjort - meldt meg på KK-mila! Det er nå på lørdag, i Oslo. Kan løpe 5 eller 10 km, jeg prøver 5. Har ikke trent eller forberedt meg I DET HELE TATT! :lol:

Uansett hvordan det går så blir det champagne og goodiebag ved målgang, så jeg tror jeg rett og slett bare hiver meg uti det! Hi hi..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei:) Så spent på å høre; hvordan gikk det på KK-mila, Solskinnsbolla? Det er noe jeg også kunne tenkt meg å være med på. Gikk faktisk og lekte med tanken i sommer, men kombinasjonen av at jeg bor langt unna, og at jeg ikke fikk noen med meg, gjorde at det ikke ble noen påmelding... Kanskje neste år;)

Har hatt ei travel uke og helg, vi har ei hytte som vi har solgt,og vært og vaska og rydda der... Har droppa kaloritelling siden før helga, og kjenner på med at nedgangen har vært heller minimal:( Derfor har jeg ikke veid og målt meg i dag. Jeg flytter veiedagen min til fredag fra nå av...tror det blir bedre sånn;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Solskinnsbolla

Vet hvordan det er med utvask og salg, solgte hus/flyttet for noen måneder siden og det ble mye sjokolade og pepperkaker i den perioden!

 

Er med på å flytte veiedagen, eller kanskje veiing både mandag og fredag. Ble superskuffa på mandag, bare 400 gram ned. Ikke at det er så dårlig, men det ble så lite uka før også, så dette med en kilo ned i uka er jo rett og slett ikke mulig med den kroppen jeg har iallefall. Selv om både matinntak og trening tilsier et underskudd på nærmere en kilo i uka.

Det KAN også ha noe med at jeg (litt privat dette men regner med at du tåler det Orkidea) er midt i siste prøverørsforsøk så jeg er full av hormoner fra nesespray og sprøyter. Egentlig ganske sannsynlig at dette kan ha noe med saken å gjøre. Jeg får bare jobbe videre og holde fokus og motivasjon oppe, så kanskje det raser nedover når jeg er ferdig med denne hormonsuppa :(

 

 

På lørdag, KK-Mila, gikk det kjempebra, synes jeg da! Jeg stilte jo rimelig uforberedt siden dette ble litt spontant, men mamma ble med som materialforvalter og jeg stilte meg opp blant 3200 andre damer og bestemte meg for å iallefall gjøre mitt beste. Hadde ikke trodd det før start, men jeg jogget hele turen (5 km) med bare gange ca 20 meter ved vannstasjonen halvveis. Det var jo mange, og tidvis ganske "crowdy", så de mest ihugga veltrente "galningene" hadde problemer med å holde tempoet og måtte løpe sikksakk. Men jeg holdt et ganske lavt tempo, og fikk hold etter bare en kilometer, så det var ganske tungt. Men jaggu klarte jeg å presse meg til å ikke gå, og fullførte på tiden 35 min blank. Det var vel sånn rimelig midt på treet, og med en estimert tid på 40-45 min så må jeg si meg godt fornøyd! Det var veldig gøy å nærme seg mål, når alle mennene og barna sto og heiet frem fruene sine, og det ble både goodiebag og champagne etter mål. Dette må du bli med på neste år! Mange som bodde langt unna som tok en weekend i Oslo. Jeg bor bare en times togtur unna. Men vi koste oss på restauranten Xich Lo før vi dro hjem. Tror det rødvinsglasset og gode maten var vel undt etter den økten, synes du ikke??

 

Hører fra deg på fredag da? Krysser fingra for at vi begge får en skikkelig nedtur - på vekta altså!! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veiedag fredag...

og pga at jeg hadde en kjempetravel dag med mye som skjedde i går, glemte jeg helt å logge med inn på GR-sidene :huh:

Men iallefall: vekta i går viste 67,0 kilo. Sånn passe fornøyd med det, må jeg si :) Det går rette veien - selv om det ikke går så fort.

Ble det nedtur på deg da, sånn vektmessig mener jeg? Det hørtes kjempeartig ut med KK-mila, og gratulerer til deg for et godt gjennomført løp :)

Er alene med ungene denne helga, så nå skal jeg hive meg rundt og lage pizza...så var det bare å prøve og ikke spise så alt for mye selv, da B)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Solskinnsbolla

Så bra at det går rette veien Orkidea! Det gjør da det med meg også, i dag stoppet vekta på 64, og det er jeg fornøyd med. Selv om jeg har sett 64 tallet i godt og vel to uker nå.

Det blir nok mindre trening på meg en stund framover nå, men jeg skal fokusere på mat og prøve så godt jeg kan å ikke skli ut selv om det blir roligere. Jeg skal ruge et par uker ;-) Ikke sikkert du kjenner til begrepene under sånne omstendigheter, men på onsdag blir det egguttak (på meg altså, hønemor), og dersom samboern leverer varene sine og de deler seg fint så blir det innsett på fredag sannsynligvis. Deretter blir det to uker med intens ruging B) Lang historie dette, vi fikk vår datter på helt normalt vis, men når vi var klare for nr.2 så hadde ting skjedd, dessverre. Ekstremt dårlig kvalitet på svømmerne gjør at vi må få hjelp utenfra. Ikke særlig romantisk men <_<

Jeg har tenkt å bruke tiden fremover på å teste ut nye sunne oppskrifter og prøve så godt jeg kan å holde meg unna trøsteis og kosemat. Har lett for å bli litt sånt innabords når man ikke får trent skikkelig. Kan jo gå turer og sånt, det er ikke bra å sitte helt rolig heller. Men det blir neppe noe jogging eller zumba.

 

Hvordan blir uka for deg da? Noen utfordringer i sikte? Det eneste jeg kan se er en bursdag om halvannen uke, men så lenge jeg er flink både før og etter det så synes jeg at bursdager skal feires med minst et realt kakestykke :D

 

Da blir det 66 tallet og 63 tallet på oss om noen dager da tenker jeg!??! :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å nei da, ble nok ikke noe 66-tall på meg denne gangen :( veiinga i går viste nøyaktig det samme som forrige uke, altså 67 kilo. Må nok skjerpe meg mer i matveien, har nok sklidd litt ut i det siste... Ikke fått trent nok heller, så dermed ikke noe resultat å være stolt over :huh:

Joda, utfordringer er det mer enn nok av...hele tiden egentlig...når jeg tenker meg om :)

Denne helga er vi på besøk hos min gamle mormor, og da blir det jo ganske umulig å si nei takk til masse god mat og kaker som hun har ordnet til ;)

Masse lykke til med "ruginga" , håper virkelig det går bra :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
Gjest Solskinnsbolla

Beklager min fraværelse de siste dagene,jeg er her fortsatt!! Har klart å fokusere på sunt kosthold selv om jeg ikke har fått trent. Vekta viser nedgang, og jeg har sett 62 tallet, helt utrolig! Men, dette har nok med at jeg ikke har trent og brukt musklene, og drukket mindre vann. Tror det reelle er rundt 63 og det er jeg også fornøyd med!

Fokuset mitt er som du sikkert skjønner, Orkidea, på ruging og telling av dager. Jeg er på rugedag 10 og de to andre gangene har jeg begynt å blø på dag 13. Kan bli nervevrak av mindre :blink: Ikke nok med det, vet du hva jeg klarte på fredag! Skal jo liksom ta det med ro og unngå store krafttak, så jeg skulle leke med bikkja i hagen istf å gå tur - hu er bare 6 mnd men 22 kg så hun drar og rykker fælt. Resulterte i at hun løp så jeg snubla i lina og gikk i bakken med et brak. Etter det har jeg vært superdeppa fordi jeg er redd for at jeg har ødelagt hele forsøket. Er ikke bare å prøve igjen for vår del liksom....

Skal ikke være et deppe prøveåbligravid forum dette da, men jeg har bare behov for å tømme meg. Trøstespise har jeg iallefall ikke gjort :huh:

De siste par dagene har jeg hatt skikkelig murringer så jeg har dessverre ikke så store forhåpninger. Blir spennende de neste dagene!

 

Tenker at jeg neste uke har sørget ferdig (litt pessimist nå altså) og er klar for trening og hoppogsprett igjen!!! Dersom jeg mot formodning skulle være gravid så har jeg tenkt å innføre litt trening uansett, sist veide jeg 92 kg før fødsel og DET er ikke aktuelt igjen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei:) Er fortsatt her jeg også, selv om jeg ikke har vært så ivrig å skrive her de siste par ukene;) vekta mi i dag viste 66,0 kilo... Det går da nedover selv om det går sakte:) Jogger og er på spinning så ofte jeg kan, og har begynt å kjenne at klærne ikke strammer riktig så mye lenger.

Det har vært litt vanskelig å holde fokus i det siste, for mye av tida har gått med til å lese hundebøker og snakke med oppdrettere...neste helg skal vi å hente det nye familiemedlemmer vårt:) ei søt lita finsk lapphund-frøken! Blir utrolig spennende, for vi har aldri hatt hund før, bare snakket om det i mange år, og nå skjer det endelig:)

Gratulerer til deg med utrolig fin nedgang på vekta! Nå er det noen dager siden du skrev her inne...krysser fingrene for at det går bra med deg fortsatt:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Solskinnsbolla

Nå er jeg inne i ei litt ustabil periode, sånn som er litt vanskelig å komme ut av! Matvrak for tiden, sulten støtt! Ble dessuten en helg full av utskeielser, men det synes jeg at jeg kunne unne meg siden fredagen ble tøff og trist - negativt utfall av siste forsøk ICSI.. orker ikke gå mer inn på det nå, får se om vi tar opp kampen igjen senere. Nå vil jeg ha hormonbalansen tilbake i kroppen.

 

Så herlig med valp, det fikk vi oss i mai. En krevende rase, korthåret vorstehr, så har brukt mye energi på henne, bokstavelig talt :-)

 

Ikveld blir det zumba, mange uker siden sist! Gleder meg, og håper at med litt trening igjen så justerer matinntaket seg, blir mer motivert, og håper å komme inn i den gode rytmen igjen! Jeg har ikke veid meg på lenge, nå føler jeg at den har økt litt. Får skjerpe meg nå, så veier jeg meg på fredag og avlegger rapport da B)

 

Ha en fin uke, Orkidea, og ellers alle som leser. Hadde vært koselig med flere tilhengere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
Gjest Solskinnsbolla

Trenger litt flere medspillere for tiden, jeg er på grensa til å gi meg før målstreken, ikke bra!! Så jeg henger litt på linken "kjærlighetskiloene" fremover :-)

Orkidea, når du får løsrevet deg fra den nydelige og tidkrevende valpen så gi lyd fra deg da :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...