Gjest Supernova73 Skrevet August 26, 2012 Rapporter Share Skrevet August 26, 2012 Da er jeg i gang med fullt trøkk på kostholdet! Jeg er en dame som i begynelsen av juni veide 117 kg. I løpet av sommeren har jeg trent bort 10 av kiloene - jeg har lagt bak meg mange mil i fjellheimen. Jeg føler meg i super form, selv om det gjenstår mye. Målet er å komme meg ned til 70 kg, og jeg har tenkt å bruke lang tid på dette prosjektet. Jeg er blitt overvektig fordi jeg over flere år har spist ukontrollert i tillegg til minimalt med trim. Nå er jeg greit i gang med fysisk aktivitet, men jeg har fremdeles et vanskelig forhold til mat. Jeg ELSKER mat, heldigvis for det meste sunn mat, men jeg spiser alt for mye. I sommer har jeg greid å kontrollere matinntaket sånn passelig - det er nok de lange turene i fjellheimen som har hatt størst betydning for vektnedgangen. Derfor må jeg ha fullt fokus på kosthold, nå når jeg ikke har like mye tid til å trimme. Har hørt at man holder seg mett på Grete Roede sitt kosthold. Noen med erfaring her innne? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar