Gå til innhold

123.... på det..... 10? skal det skje? :)


Gjest anneme
 Share

Anbefalte innlegg

Så det det på`an igjen :rolleyes:

 

Begynte for en uke siden. Holder på for meg selv, går ikke på kurs enda.. Men har vært bort i dette før, så så lenge jeg har hode og motivasjonen med meg så skal dette funke ganske så bra.

Ligger på 1300 kcal, vet det er lite, men er en test.

Vært på trening 4 ganger denne uka, går mest på tredemølle 1 time (kardio) Har valgt å holde meg litt unna styrke i en periode. Vil bare følge litt med hva kroppen sier :)

Ble litt potetgull i går.... eller nesten en pose for å være ærlig. Men har ikke blitt noe mer. Jeg kunne godt ha spist litt på fredag, lørdag og i dag, så det er blitt en liten forbedring.

 

Nå står det fiskegraten og poteter på menyen :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk Vocci :)

 

Har ikke fått oppdatert så mye denne uka. Har vært sykdom på jobben, så har jobba fra kl 9-20 hver dag... Så har vært litt slakt disse kveldene.

Skriver mer i morra :D

 

PS: Hvorfor er det hele tiden programmer om cupcakes? Har aldri smakt det, men syyyyykt godt ut!!! :blink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var lørdagen her igjen.....

Ble en god start på uka, -1.8kg. :D Uka har gått veldig greit egentlig... Selv om det ble mye jobbing. Har fått trena 3 ganger denne uka. Det er mitt minste krav til meg selv, hadde tenkt litt mer, men det får vi heller ta igjen til uka. :)

Har ikke spist noen usunt i helga heller, ikke enda ihvertfall. Søndagen syns jeg ofte kan være verst, men siden jeg har veiedag på mandag så må jeg holde meg unna.

I morra skal jeg prøve meg på hjemmelaget kjøttkaker :)

 

Håper dere har en super helg B)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...