Gjest lumba87 Skrevet August 28, 2012 Rapporter Share Skrevet August 28, 2012 Hei alle sammen:) Er en ung dame på 25 år som er hjemme i mammaperm me gutten min på 7 mnd. Nå skal kiloene både før og etter graviditeten vekk, nå er vekta på 106 kg og jeg er 175cm, har en plan i framtiden om å komme ned på 75 eller 70kg, men første delmål er 100. Jeg ammer å synest det er vanskelig å vite hvor mange kalorier daglig kroppen da trenger, nå er jeg på meny 2, men sliter med å komme opp i 1600kalorier daglig, stopper stort sett rundt 1300-1400. Har ikke råd til nettkurset 2300 kr for 8 ganger har jeg ikke peng til, er medlem og aktiv bruker av treningsstudioet hvor jeg betaler 2800kr for et helt år. men tar i mot alt dere har av tips, og vil gjerne ha venner i samme alder. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest TKW Skrevet August 30, 2012 Rapporter Share Skrevet August 30, 2012 Hei alle sammen:) Er en ung dame på 25 år som er hjemme i mammaperm me gutten min på 7 mnd. Nå skal kiloene både før og etter graviditeten vekk, nå er vekta på 106 kg og jeg er 175cm, har en plan i framtiden om å komme ned på 75 eller 70kg, men første delmål er 100. Jeg ammer å synest det er vanskelig å vite hvor mange kalorier daglig kroppen da trenger, nå er jeg på meny 2, men sliter med å komme opp i 1600kalorier daglig, stopper stort sett rundt 1300-1400. Har ikke råd til nettkurset 2300 kr for 8 ganger har jeg ikke peng til, er medlem og aktiv bruker av treningsstudioet hvor jeg betaler 2800kr for et helt år. men tar i mot alt dere har av tips, og vil gjerne ha venner i samme alder. har desverre ingen gode råd, men er i samme båt selv, graviditet kg skal av, ammet ikke, men vet de har egene kurs for det, du burde google, kommer sikkert opp noe forum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest TKW Skrevet August 30, 2012 Rapporter Share Skrevet August 30, 2012 Hei alle sammen:) Er en ung dame på 25 år som er hjemme i mammaperm me gutten min på 7 mnd. Nå skal kiloene både før og etter graviditeten vekk, nå er vekta på 106 kg og jeg er 175cm, har en plan i framtiden om å komme ned på 75 eller 70kg, men første delmål er 100. Jeg ammer å synest det er vanskelig å vite hvor mange kalorier daglig kroppen da trenger, nå er jeg på meny 2, men sliter med å komme opp i 1600kalorier daglig, stopper stort sett rundt 1300-1400. Har ikke råd til nettkurset 2300 kr for 8 ganger har jeg ikke peng til, er medlem og aktiv bruker av treningsstudioet hvor jeg betaler 2800kr for et helt år. men tar i mot alt dere har av tips, og vil gjerne ha venner i samme alder. eller skal ikke si for sikkert egene kurs, men mener å ha lest noe om amming og GR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar