Gjest Fjelljenta Skrevet August 30, 2012 Rapporter Share Skrevet August 30, 2012 Jeg tenker nå bare VAAAAAAAAANN!!!!! Og stakkers magen min. Er det nå virkelig slik at chilli og pepper og you name it virkelig øker forbrenningen i kroppen vår? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Havana Skrevet Januar 29, 2013 Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2013 Jeg tenker nå bare VAAAAAAAAANN!!!!! Og stakkers magen min. Er det nå virkelig slik at chilli og pepper og you name it virkelig øker forbrenningen i kroppen vår? Nei, ikke bry deg med det. Det er mulig at det stemer på et teoretisk mikronivå, men ikke nok til at det spiller noen rolle i den store sammenhengen. Det samme gjelder forresten rådet om å drikke is-vann. Jeg så en gang en fyr som anbefalte å drikke flere liter isvann om dagen fordi da ville man forbrenne 17 kcal ekstra. Det hadde han altså regnet ut.Han hadde sikkert ment at det er lurt å spise frossen chili til alle måltider. Og at man burde spise stående eller mens man traver rundt kjøkkenbordet. Det finnes en haug med "råd" om sånne mikrotiltak, men det er bare rør. De utgjør ingen ting i den store sammenhengen, det gjør bare livet kjipere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Logg inn for å kommentere
Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn
Logg inn nå