Gå til innhold

Første uke!


Gjest Nuski
 Share

Anbefalte innlegg

Hei!

Akkurat begynt på min første uke,skal ned 10-15 kilo. Har 2 små barn og en måned igjen av min permisjon. Har også flytta fra byen til landet, så det har vært endel forandringer i det siste. :huh:

 

Det jeg sliter mest med er motivasjonen for trening, går en lang tur med vogna hver dag. Men det blir ikke så mye svetting av det, og når barna er i seng og de fleste gjøremål gjort er dørstokkmila laaaaaaaaaaaaaang og sofaen står for nære :( .

 

Noen andre i samme situasjon, som vil være med meg på veien? Første målet er jula, da vil jeg nærme meg -10 kilo.

 

Har veiedag tirsdager!

 

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sykkelglad

Hei hå!

Et tips: OVERSE den dørstokken ;) Jeg sier ikke at det er lett, men d kan læres. Bare ta på skoene og gå... Jeg gjør d ofte! Nå skal det sies at den har vært lang den mila her også i d siste... Så egentlig får jeg gå foran med et godt eksempel, og komme meg ut i dag B)

Blir sykling da, kan ikke gå pga bet i en hæl :o

Ønsker meg også ned 10 t jul, d burde være fullstendig overkommelig :rolleyes::)

 

Kan godt snakkes mer underveis.

Har 3 unger jeg, og en mann offshore. Jobber 80 %, men likevel er dagene fulle fra morgen t kveld.

 

Hilsen Monica

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig med sykkelglad. Bare å komme seg ut :)

 

Ang svett med barnevogn, det ble jo jeg når jeg var i den fasen (flau) Finn deg noen bakker og forsøk å sette opp tempoet. Kanskje forsøke å småjogge m/vogn?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hå!

Et tips: OVERSE den dørstokken ;) Jeg sier ikke at det er lett, men d kan læres. Bare ta på skoene og gå... Jeg gjør d ofte! Nå skal det sies at den har vært lang den mila her også i d siste... Så egentlig får jeg gå foran med et godt eksempel, og komme meg ut i dag B)

Blir sykling da, kan ikke gå pga bet i en hæl :o

Ønsker meg også ned 10 t jul, d burde være fullstendig overkommelig :rolleyes::)

 

Kan godt snakkes mer underveis.

Har 3 unger jeg, og en mann offshore. Jobber 80 %, men likevel er dagene fulle fra morgen t kveld.

 

Hilsen Monica

 

 

Prøver virkelig å komme meg over dørstokken, vet jo at bare jeg kommer meg over noen ganger blir det arti til slutt! Spesielt når resultatene kommer.

 

Høres ut som du har en hektisk hverdag!

 

Venter spent på oppdatering;O)

 

Trude

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig med sykkelglad. Bare å komme seg ut :)

 

Ang svett med barnevogn, det ble jo jeg når jeg var i den fasen (flau) Finn deg noen bakker og forsøk å sette opp tempoet. Kanskje forsøke å småjogge m/vogn?

 

Heia!

 

I dag skal jeg jammen komme meg ut;)

 

Takk for dytt i baken! ;)

 

:) Trude

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sykkelglad

Det blir artig! Ganske snart!

Ja jeg har hektiske hverdager, og det gjør det ikke enkelt verken å holde styr på kostholdet, eller få tid t trening.

Men man kan jo ikke gi opp... :o

 

Det som er sikkert, er at en liten time med dagelig trening eller trim, også hjelper på både humør og energi og apetittregulering :) Altså en vinn-vinn-vinn-situasjon :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sykkelglad

Hvordan gikk d, kom du deg ut?

Jeg gjorde! 1 t 30 min sykkeltur :) Særdeles fornøyd med egen innsats! B)

 

Håper du kom deg over dørstokken, hvis ikke må du sage den bort :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan gikk d, kom du deg ut?

Jeg gjorde! 1 t 30 min sykkeltur :) Særdeles fornøyd med egen innsats! B)

 

Håper du kom deg over dørstokken, hvis ikke må du sage den bort :P

 

 

Heia!

 

Beklager sein svar!

 

Veldig bra med lang sykkeltur da!!! Flott! :D

 

Jada kom meg ut jeg, ble en time rask gange så jeg ble rimelig svett. Og to dager på rad nå har jeg vært ute i hagen å ruska skikkelig opp. Reine styrketreninga det!! Kjøpte hus som vi flytta inn i 1. august. Og her er det eldre mennesker som har bodd, og de har ikke klart å holde hagen ved like annet enn å klippe gresset. Så jeg fikk orda opp i og funnet ut litt mer om hva som finnes her. Fant blandt annet noen flotte rosebusker jeg tror blir fine neste år. B)

 

Fikk også dratt opp masse med VELDIG sterke røtter som jeg ikke vil ha, og da ble jeg forholdsvis svett!

 

Så heldigvis fikk jeg kommet meg over dørstokken :) Godt å slippe å sage den av og forsåvidt :P

 

I dag er det veiing og måling igjen, og jeg er veldig spent på åssen første uke har gått....! Wish me luck!!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...