Gjest siljeitis Skrevet September 2, 2012 Rapporter Share Skrevet September 2, 2012 Hei I boken står det hvor mye kcal man skal ha pr. måltid. Nå har jeg fått det til, men mangler fortsatt 300 kcal tilsammen. Hvorfor det? hvor skal jeg legge til de 300kcal jeg mangler? Da overskrides jo anbefalt kcal til hver måltid? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Annemorami Skrevet September 4, 2012 Rapporter Share Skrevet September 4, 2012 Hei! Frukt og melkekvoten kommer i tillegg. Hvis dette tas med måltidene, havner man høyere per måltid enn det som er avsatt til brød, pålegg, potet, kjøtt/fisk og saus og grønnsaker. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Storemeg Skrevet September 8, 2012 Rapporter Share Skrevet September 8, 2012 Hvor mange kcal er anbefalt til hver måltid??? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Frøya Skrevet September 13, 2012 Rapporter Share Skrevet September 13, 2012 Det lurer jeg også på så de som vet................hvor mange kcal pr. måltid? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar